077-5418271

כל מה שרציתם לדעת על הסדרת פרגולות לעסק ולבית

פרגולה מתכווננת פרגו מטיק
פרגולת אלומיניום סאן סדרוס 6

פרגולות הן אמצעי הצללה קבועים לבית ולעסק. משתמשים בהן על מנת ליצור הצללה קבועה במרחב ובכך לספק מקום מוגן מהשמש. ברם, בשונה מסוככים, לפרגולות ישנו מגוון רחב של סגולות בעלות ערך מוסף. הפרגולות לא חייבות לכסות הרמטית את שטח ההצללה אלא לווסת אור שמש עם תריסים הנפתחים באמצעות חשמל. ניתן לקפל חלק מהגג או את כולו לתוך מגרעת בקיר הבית. וכמובן, ניתן להעמיד פרגולה המשלבת גם קיפול וגם כוונון של תריסים, לצד דגם הופכי המבוסס על גג קבוע ללא תזוזה חשמלית כלשהי.

פרגולות למרחבים גדולים ובינוניים

ישנן 2 סוגי פרגולות שניתן להטמיע במרחבים הגדולים והבינוניים: פרגולות של 4 עמודים המשמשות את מרכז המרחב, ופרגולות של 2 עמודים המשמשות את אחת הפאות שלו, כשהקיר הוא נדבך ההישענות הנוסף מול העמודים. פרגולות אלו בחלקן קבועות ובחלקן מתכווננות, לרוב הגג שלהן לא מתקפל אך מכיל תריסים המאפשרים פתיחה, סגירה או כוונון אמצעי על פי דרישותיכם. פרגולות אלו ייעודיות לקוראי ספרים ולפעולות אחרות המצריכות אור מתחת לגג.

פרגולות למרחבים קטנים מאד

פרגולות אלו עשויות להיות בעלות 2 עמודים, עם קיר ממול. במידה והחצר מאד קטנה ולא מאפשרת אפילו הטמעה של 2 עמודים, ניתן לרכוש פרגולת מיתרים עם גג בלבד. המיתרים מחברית אותה לקיר החיץ ומאפשרים את הקיפול שלה ממש כמו שמקפלים שולחן צמוד קיר המשמש כריהוט גן. כאן, הקיפול נעשה אמנם באמצעות מנגנון חשמלי אבל הדרך ליישם אותו זהה לחלוטין, שחרור מהנצרה והצמדה לקיר הבית.

פרגולות למסעדות

במסעדות בהן נדרש עיצוב בורגני – ניתן למקם מספר גגות פרגולה אחד ליד השני עם עמודי תמך ולאפשר שליטה בתריסים. במסעדות בעלות עיצוב כפרי ניתן למקם פרגולות תלתלים המתבססות על גג בצורת גלי סינוס ובצבע עץ. האלמנט המעוגל והצבע החום משלימים לעיצוב כפרי ומתאימים לכל מי שבחזקתו מסעדה בעלת עיצוב שכזה.

ייעוץ לפני בחירת פרגולות

פרגולות מומלץ לבחור בחנות פתרונות הצללה, שם ניתן ליהנות מייעוץ של מומחי הצללה מובילים בתחומם, שינתבו אתכם למוצרים הנדרשים למבנים שלכם ויאפשרו התאמה מלאה שלהם מבחינה עיצובית ופונקציונאלית. השירות כולל התקנה, הדרכה ותעודת אחריות, כולל מענה טלפוני זמין בשעות העסקים.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה