077-5418271

טיפים לבחירת חלונות הזזה

סגירות חורף יוקרתיות
סגירת חורך לעסקים
חלונות הזזה מעוצבים

חלונות הזזה משמשים כפתרון בקרת כניסה לחדרי שמש ומרפסות קדמיות. בעוד בבית הפרטי – החלונות הללו חוצצים בינו לבין החצר, בבית משותף משמש חלון זה כאמצעי חציצה עם מרחב המעקה המוגבה, או פשוט – עם המרפסת. כיצד מומלץ לבחור חלונות הזזה? להלן מקבת טיפים שמאד כדאי לקרוא עבור מתעניינים במוצרים אלו.

טיפ מס' 1 – אפיון בסיסי של עיצוב המוצר

על מנת לאפיין את עיצובם של חלונות הזזה מאד חשוב לדעת כיצד אתם מבקשים שהם ייראו ואיך הם ישתלבו עם המרחב הביתי או של המבנה אותו אתם מעצבים. מומלץ לקחת דלתות וחלונות קיימים כרפרנס עיצובי על מנת להבטיח שילוב מוצלח של חלון ההזזה במרחב. חלון ההזזה מורכב מזגוגית שקופה ופרופיל גוני כלשהו בצבע עץ, מתכת, לבן או אחר. מומלץ לדעת לשלב פרופיל זה עם הפרזול של דלתות וחלונות המבנה וכן לבחור זגוגית שקופה או בעלת עיצוב דומה לזה של יתר התקני הפתיחה במבנה.

טיפ מס' 2 – יישום אפיון המוצר

את יישום האפיון של חלונות הזזה הכי כדאי לעשות בהדמיית מחשב של חנות פתרונות הצללה מקצועית. בהדמיית מחשב זו ניתן להתחקות אחר דגם חלון ההזזה הנדרש למבנה שלכם בהתאם לתכנון אשר שקדתם עליו. הדמיית המחשב מאפשרת לכם להשוות את חלון ההזזה המבוקש לנעשה בבית או במבנה שלכם ולהזמין את המוצר להתקנה במידה והגעתם למסקנה שהוא מתאים למרחבכם.

טיפ מס' 3 – הבטחת חומרי גלם איכותיים

חשוב לבסס חלונות הזזה על פרופילי מתכת אלחלד וזכוכית ליבה כפולה עם מנגנוני בטיחות נגד שברים וסדקים. איכותם של חומרי הגלם מאד חשובה להשלמת רכישתם של חלונות הזזה על מנת להבטיח איכות חסרת פשרות של עמידות המוצר, תוך יכולת להשתמש בו בטווח הארוך ללא חשש מפגמים.

טיפ מס' 4 – מומלץ להתאים את פרספקטיבת הפרופיל הנבחרת לחדר המיועד

בחדר קטן מומלץ לבחור פרופיל דק ובחדר גדול פרופיל עבה, על מנת לשמור על מראה תקין של החלון החדש ולהבטיח את שילובו במרחב: הפרופיל לא צריך לבלוט מדי בחדר קטן או להיוותר חסר השפעה דקורטיבית בחדר גדול, אלא להיות מגובש בעיצוב אשר מתאים לאותו חדר.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה