077-5418271

רכישת חלונות הזזה – כך תעשו את זה נכון

חלון הזזה מעוצב

מהם חלונות הזזה ובמה הם נבדלים מחלונות פתיחה? חלונות הזזה הם חלונות שהפתיחה שלהם אינה באמצעות דלת, אלא דרך הזזת הפלטה השקופה הצידה. ניתן להסדיר חלונות קטנים או חלונות גדולים בגודל של קיר. פעולה זו נעשית בעיקר במרפסות שהוסבו לחדרים, אז ניתן להחליט כי חלק מהדפנות של אותו חדר יהיו למעשה חלונות הזזה מזכוכית. כיצד מומלץ לבחור חלונות הזזה? במאמר זה אנו מספקים את כל מה שאתם צריכים להכיר בנושא.

בחירת מבני חלונות ההזזה

ראשית כל, תצטרכו להתאים את חלונות ההזזה לשימושכם. אם אתם מעוניינים להתאים אותם למסעדה עם מרפסת שסגרתם, הבחירה המבוקשת היא כמובן חלונות בגודל של הקירות אשר יוצרים קיר שקוף, מגרים את סקרנות עוברי האורח ויוצרים מראה ייחודי גם כשמתבוננים בעסק שלכם מבחוץ. חלונות הזזה עבור מרפסת בית עשויים להיות כאלו, אך לרוב יידרש להם אורך קטן יותר בשל גובה הקיר. לרוב, במרפסות קדמיות של בית גובה זה יורד מ- 2.4 מ’ ל- 2 מ’ מה שיצריך חלון הזזה קצר יותר. במסעדה, לעומת זאת, זו לרוב לא הייתה מרפסת אלא שטח פתוח שהוסב לשטח סגור באמצעות 2 קירות של סגירת חורף, קיר כניסה למבנה וקיר רביעי חלונות הזזה.

גיבוש רמת הכהות של חלונות ההזזה

חלון הזזה שקוף לחלוטין מבטא את הגוונים היותר בהירים, לעומת חלון הזזה כחלחל המבטא מראה רצת יותר כהה ויוצר תמונה של קיר כחול כאשר מתבוננים במבנה מרחוק. מומלץ לבחור ברמת הכהות הנדרשת על פי אלמנטים של אור וצל. אם אתם יודעים שבמבנה שלכם יש בעיה של סנוור, למשל, החלון הכחול יכול מאד לתרום להצללה מתאימה, אבל גם אם הסדרתם כבר חלון שקוף אפשר להסב אותו למוצלל באמצעות ציפוי אנטי סאן קבוע להדבקה.

קביעת מראה פרופיל חלונות ההזזה

ניתן לקבוע שלא יהיה פרופיל, אלא מערכת שקופה של זגוגיות הזזה, עם חריצים בין פלטה אחת לרעותה. לחילופין, ניתן לקבוע פרופילים ברמות עובי ובצבעים שונים בסגנון החלונות הבלגיים. מומלץ לקבוע את מראה הפרופילים הנדרש (או את הדגם השקוף) בהדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה למבנים.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה