077-5418271

סוככי מפרשים לקירוי מגרשים חיצוניים גדולים

מפרשים
פרגו טופ מפרשים
מפרשים

סוככים בצורת מפרש מאפשרים כיסוי שטח לא מקורה בגדלים שונים לשתי סוגי מטרות: הכנת רחבה גדולה לאירועים וקירוי מקומות חנייה במגרשים. במידה ויש לכם בית צמוד קרקע עם מקום חנייה משלו שאינו בתוך גראז’, נהוג לעטוף אותו בסוכך מפרש.

מראה סוכך המפרש ויתרונותיו

סוכך המפרש, כשמו כן הוא. הוא נראה כמו מפרש של אונייה, אך בעוד האחרון יוצר צורה של משולש אנכי, עם הקודקוד למעלה, הסוכך רק מדמה את הצורה הזו באמצעות פריסה אופקית, ממש כשם שסוכך זרועות מייצר צורה של מקבילית כאשר הוא מתוח. בשונה מסוכך הזרועות, סוכך המפרש אינו מתוח, בגלל שהוא בצורת מפרש, אלא מכיל מעין “בטן” קעורה במרכז היריעה, כשקודקודי המשולש נמצאים משמאלה, מימינה ובקו ישר ממנה, ומחוברים ל- 3 מוטות כינון עבים הנטועים בקרקע באמצעות פרזול ברזל קשיח. היתרונות של פריסה כזו הם בראש ובראשונה בעיצוב האותנטי המשרה הן למגרש החנייה והן לרחבת האירועים מראה דינאמי וצעיר. שנית, פריסה כזו מאפשרת אורך חיים ארוך יותר לבד שאינו נמצא במצב מתיחה ועל כן צפוי לשרת אתכם יותר שנים ללא קרעים ובלאי מתיחה.

הסדרת סוככי מפרש – כך תעשו זאת נכוחה

על מנת להסדיר את סוכך המפרש, כל שתצטרכו לעשות הוא לפנות לחנות פתרונות הצללה. יש לה סוככי מפרש גדולים המיועדים לחללי אירועים וסוככי מפרש קטנים המיועדים למקומות חנייה. ניתן להשתמש בסוכך המפרש הגדול, לאירועים, כדי לקרות את כל רחבת מגרש החנייה, אם מדובר בשטח קטן של לא יותר מ- 5 מכוניות. בשטח בינוני או גדול הפתרון הוא לחלק למקומות חנייה ולהקצות לכל אחד מהם (או לחלקם, בהתאם לרצונכם) את סוכך המפרש שלו.

רכישת סוככי מפרשים

סוככי מפרשים נרכשים בחנות פתרונות ההצללה. הרכישה כוללת התקנה, ולכן אינכם צריכים אנשי הצללה לצידכם. ניתן להזמין טכנאים מטעם חברת פתרונות הצללה לביצוע התקנות הסוככים. בעשותכם כן, אתם מבטיחים לעצמכם תעודת אחריות רב שנתית על כל סוכך שיוסדר בשטח שלכם. השירות כולל תמיכה טכנית בכל שאלה על תפעול הסוכך, קיפול היריעה בחורף והחזרת הסוככים למצב פעילות מלא בכל תחילת אביב.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה