077-5418271

סוככי מפרשים להצללה נוחה ומעוצבת

סוככי מפרשים משמשים במוקדי הצללה רבים המהווים נקודה מרכזית בה מספר גדול של אנשים זקוק לצל מתחת לראשו. סוככי מפרשים, בשונה מסוככי חצר הבית, נחשבים גבוהים מהרגיל ושטח הכיסוי שלהם יותר גדול. הם נקראים כך משום שהצורה של כל יריעת-גג היא בדיוק צורה של מפרש, רק שבשונה ממפרש של סירה, העומד אנכית, זהו מפרש ששוכב אופקית על העמודים. פתרון הצללה זה בא לידי ביטוי פעמים רבות במגרשי חנייה ובמוקדים נוספים בהם אין קיר כמו שנדרש בסוכך בית או סוכך של חנות. העמודים הם שמחזיקים את הסוכך וניתן למקמו גם בלב השטח ולא רק ליד קיר.

ליהנות מעיצוב דינאמי ומהצללה חסרת תקדים

תנו ללקוחות מגרשי החנייה, תחנות השירות ועסקים הפועלים בחוץ – את כל הסיבות לחייך כשהם מגיעים אליכם. באמצעות סוככי מפרשים, נהנה היזם מעיצוב מושלם בסגנון מודרני וגם מהצללת בוטיק המגנה נגד השמש מכל כיוון. הגובה הרב בו מוצב גג הסוכך מאפשר הצללה מוחלטת ממש כמו בחדר של בית. גם ביום חמסין עמוס, הלקוח לא ירגיש דחוק כשהוא נמצא תחת סוכך המפרשים.

להסדיר ביעילות ובקלות על ידי חברת מומחים להצללה

סוככי מפרשים דורשים התקנה. ההתקנה אמנם אינה מורכבת, אך נדרש ידע בהטמעת העמודים וחיבור היריעה. עובדים מומחים מטעם חברת פתרונות הצללה יספקו עבורכם את השירות. רכישת סוככי מפרשים כוללת את ההתקנה שתתבצע על ידי המומחים ביעילות ויילמדו כל פונקציות הסוכך, לרבות קיפול היריעה בימי החורף.

לבחור בסוכך המפרשים המושלם

על מנת לגבש את בחירתכם באופן מושלם, סוכך המפרשים צריך להיבחר באמצעות הדמיית מחשב. ממשק זה מופעל על ידי חברת פתרונות הצללה והוא מאפשר לכם לבחור בסוכך המפרשים המושלם לשטח שלכם: צבע, עובי המפרש ועמודים. אם זהו סוכך המפרשים הראשון שאתם קונים מומלץ להיוועץ עם המומחים של החברה אשר יתנו דעתם בהתאם לסוג השטח שלכם וימליצו על פתרונות הצללה יעילים עבורו. בחירה בסוכך כוללת את כל השירות: אספקת הסוכך כפי שהופיע בתמונה, התקנה, והדרכה על הפעלתו. בעלי עסקים רבים נהנים כיום מסוככי מפרשים בעיצוב מושלם המספקים נוחות ונגישות לשטחים חיצוניים מכל סוג.

למידע נוסף בנושא סוככים:

מסך הצללה

סוככים

עמוד הבית סוככים סוככים הם פתרון הצללה איכותי ודקורטיבי, בו מגולמים כמה יתרונות מרכזיים. בישראל סוככים נחשבים לפופולריים במיוחד, הן עבור בתים פרטיים והן עבור

קרא עוד »

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה