077-5418271

הסדרת גגות הזזה בבית הלקוח – טיפים נבחרים

גג הזזה
גגות הזזה

גגות הזזה בבתים מתאימים במיוחד למי שמתכנן לסגור מרפסת פתוחה או לבעל עסק כמו מסבאה, מסעדה או קנטינה בהם השטח החיצוני מיועד לסגירה בחורף. במקרים אלו ניתן להתקין גגות הזזה להבטחת כיסוי מעליכם בחורף, אותו ניתן לקפל בימי הקיץ. הקיפול נעשה באמצעות הזזה, ממש כמו דלתות וארונות הזזה, אלא שהפעם, מדובר בגג שנמצא במעלה המבנה. הוא נאסף לתוך פיר מיוחד או פשוט לתוך התקרה של אותו מבנה, על פי בחירתכם. כיצד מגבשים גגות הזזה במבנים?

ראשית כל, יש להתבסס על מבנה נדרש

מומלץ שאת הפרויקט תלווה חברת מומחים למערכות הצללה אשר תסייע לכם לבחור את דגם גג ההזזה הנדרש מבחינה מבנית. הדבר נעשה בהתאם למידות השטח החיצוני המיועד לסגירה. מומלץ להתבסס על סוג גג הזזה נדרש: שקוף בסגנון חלונות בלגיים או בצבע, לבחירתכם. בגגות השקופים ניתן לצרף אלמנטים כמו אנטי סאן או התזת חול לוויסות קל של אור השמש מלמעלה.

שנית, יש לבדוק נתוני צריכת חשמל

בל נשכח כי זהו גג הזזה ולא דלת או ארון הזזה. זהו משטח מאד מאד גדול, ולכן רק הפעלה חשמלית תוכל בפועל להזיז אותו. ואולם, יש כל מיני דגמים של גגות הזזה עם מנועי הזזה שונים הניחנים במהירויות ובהספק חשמלי בטווח מגוון. חשוב לבדוק שהדגם שאתם בוחרים מתאים לשאיפתכם בתחום צריכת החשמל וכפועל יוצא, מאפשר לכם להתנהל נכוחה בתחום משק האנרגיה באותו מבנה.

שלישית, יש לגבש את עיצוב גג ההזזה

גגות הזזה הם לא רק מוצרי הצללה, הם אלמנטים דקורטיביים בהם מתבוננים מבחוץ ומתרשמים מחזותו של המבנה. לכן, מאד חשוב להשקיע מחשבה בעיצוב. ניתן לבחור גג שקוף לחלוטין או גג שקוף מוצלל עם אנטי סאן כהה. ניתן לבחור גג בצבע מודרני או גג המסמל גוון יותר אותנטי, למשל גוון עץ. חשוב לבחור בגוון שמשתלב טוב עם המבנה ואשר עונה לציפיותיכם הדקורטיביות.

בחירת גג ההזזה בפועל

את בחירתו של גג ההזזה מומלץ להשלים בהדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה אשר מספקת לכם, באמצעות אתר האינטרנט שלה, כלי לבחירת הגג. חשוב לעבוד בחדר או במרפסת שאותם אתם מעוניינים לסגור על מנת להבטיח בחירה אופטימאלית, וללוות את הפרויקט שלכם עם אנשי החברה שייעצו בדרך ויתנו טיפים לגיבוש סופי של הדגם הצפוי להיבחר.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה