077-5418271

טיפים לבחירת גגות הזזה

גגות הזזה מעוצבים
גגות הזזה אלומיניום
גג הזזה אלומיניום

גגות הזזה הנם גגות להתקנה בקירות החצר או הגינה, בכניסה למבנה הפנימי. כשמעוניינים לקפל את הגג, הוא נכנס לתוך קסטה או מגרעת המותקנת בחלק הפנימי של המבנה לאחסונו. הגג נשלף בקלות החוצה באמצעות מנגנון אלקטרוני מתוחכם. ניתן לווסת ולכוון את אורך הגג לממד הרצוי ובכך – ליהנות ממרחבי הצללה שונים לבחירתכם. במאמר זה נספק את הטיפים השווים ביותר לבחירת גגות הזזה.

טיפ מס’ 1 – בוחרו גגות הזזה בסגנון עיצובי שיתאים לחצר ולמבנה שלכם

מומלץ לתכנן את עיצוב גג ההזזה בעודכם נמצאים בקיר שחוצץ בין החצר לבין המבנה, בו הוא יוטמע. חשוב לקחת השראה הן מהחצר והן מקיר המבנה עצמו. לרוב, יהיה זה פשוט קיר לבן. יחד עם זאת, במידה והוא מעובה בחיפויים או צבוע בצבע בעל טקסטורה מיוחדת במתכונת אקרילית או מינרלית, מומלץ לקחת השראה מהמראה לגיבוש תוואי הגג הן בגוון והן במרקם. תנו דעתכם גם לשילובו עם הדקים או הבטון בחצר ועם הצמחייה שבתוכה, אם קיימת.

טיפ מס’ 2 – מומלץ לממש את בחירת גג ההזזה בהדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה

בחברת פתרונות הצללה, ניתן להשתמש בהדמיית מחשב אינטרנטית למימוש הבחירה שלכם. על סמך מה שתכננתם במסגרת הטיפ הקודם, בחרו בגג ההזזה שמכיל את נתוני הצבע והצורה המבוקשים. ודאו כי המידה שלו מתאימה למידה של המרחב שלכם, ובמידה ואינכם בטוחים, התייעצו עם צוות המכירות של החברה והתעניינו בקיצור או הרחבת הגג על פי הנעשה בחצרכם.

טיפ מס’ 3 – אל תבחרו את הגג לפני שבדקתם התאמה של הפרספקטיבה לחלל

חשוב מאד לוודא כי גגות הזזה שאתם שוקלים לבחור מתאימים לפרספקטיבה של החלל. בחלל גדול, מומלץ לבחור גגות הזזה עבים ובהירים ובמרחב קטן מומלץ לבחור גגות הזזה דקים ובעלי גוונים כהים. אין הכונה לשינוי טוטלי של העיצוב, אלא רק לתיקונים קלים לוויסות נכון של המראה למרחב שלכם. בדרך זו תימנעו מהשמת עיצוב מגושם ותבחרו בדיוק במוצר שמתאים למה שאתם צריכים בשטח שלכם.

טיפ מס’ 4 – מומלץ לוודא שימוש נוח בהתקן

חשוב לבדוק מבעוד מועד כיצד עובד גג ההזזה שבכוונתכם לרכוש, האם השלט שלו ידני או מהווה בקר שיוטמע באיזשהו קיר, האם ניתן לתכנת את פתיחתו וסגירתו של הגג לשעה מסוימת במהלך היום בסגנון בית חכם, ועוד. בירורים אלו נועדו על מנת לבאר לכם את תכונותיו הטכנולוגיות של המוצר ולגרום לכם לקבל החלטה בדבר התאמתו לשימושכם.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה