077-5418271

טיפים מקצועיים לבחירת חלונות הזזה נאספות

פרגולת אלומיניום סאן סדרוס 2
חלון הזזה
חלונות הזזה יוקרתיים

מהם חלונות הזזה נאספות ומדוע הם מאד אטרקטיביים למסעדות, חדרי שמש וסגירות חורף? חלונות הזזה נאספות הם חלונות אשר ניתן להזיז אותם כמו אקורדיון. הם מכילים 2-3 פלטות שנסגרות אחת על השנייה ונפתחות אחת ליד השנייה, ממש כמו בארונות הזזה. לכן, החלונות הללו גם לא מסכנים עוברי אורח שחולפים על פניהם כי העובי שלהם נשאר זהה הן במצב סגור והן במצב פתוח? לכן, לא נוצרת בליטה שעלולה לפגוע באדם חיצוני. למסעדה או דירה שנמצאת בסמטה, חלונות אלו ממש אידיאליים בשל כך. במקבץ טיפים זה תוכלו ללמוד כיצד לבחור חלונות הזזה נאספות.

טיפ מס’ 1 – תכננו את תבנית העיצוב הבסיסית של חלונות הזזה

תבנית העיצוב הבסיסית של חלונות הזזה עשויה להיראות שקופה לחלוטין, ללא פרופילים נראים לעין (בשל כך שהם דקים ובהירים בצבע חלבי), או עם פרופילים בולטים באופן יחסי (בגוון בהיר מודגש טאו כהה ואינטימי). מומלץ לגבש את סגנון העיצוב כשאתם נמצאים בשטח בו נדרשים חלונות ההזזה, תוך ווידוא שהעיצוב שאתם בוחרים מתאים לקירות שבסביבה מבחינת גוון וטקסטורה.

טיפ מס’ 2 – ודאו כי החלונות הנם חלונות בטיחות מוגנים

חשוב מאד לוודא כי אלו חלונות בטיחות. רק בחלונות בטיחות, במקרה של סדק או חמור מכך, שבר, הזגוגיות לא יתנפצו ולא יסכנו עוברי אורח בפציעה, אלא יישארו עומדים על מקדם הבטחון שנמצא עליהן. לשם כך, הזכוכית צריכה להיות מגובשת בליבה כפולה ומעובה באותו מקדם בטיחות.

טיפ מס’ 3 – בצעו את הבחירה באמצעות הדמיית מחשב ייעודית

חלונות הזזה נאספות הכי מומלץ לבחור בחברת פתרונות הצללה ייעודית. שם, מסופקת ללקוח הדמיית מחשב אינטרנטית, באמצעותה ניתן לבחור את סגנון העיצוב של הדגם המבוקש כפי שתכננתם במסגרת טיפ מס’ 1. ודאו כי מקדמי הבטיחות שלמדתם עליהם בטיפ מס’ 2 נכללים בדגם זה, ובצעו את הבחירה.

טיפ מס’ 4 – ודאו התאמה מושלמת לפרספקטיבה של המבנה

לפני שאתם מזמינים את אותם חלונות הזזה נאספות, ודאו כי מדובר בפרופילים בגוון בהיר ובתצורה עבה יחסית אם הם מיועדים לחלל גדול ובגוון כהה ובתצורה דקה באופן יחסי אם הייעוד הוא לחלל קטן. בדרך זו אתם מבטיחים עיצוב מתאים פיקס ולא מגושם במי מהמקרים.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה