077-5418271

כך מומלץ לבחור חלונות הזזה למבנים

חלון הזזה מעוצב

מעוניינים לגבש חלונות הזזה למבנים? כך תעשו את זה נכון! חלונות הזזה למבנים מספקים ללקוח את כל מה שהוא צריך על מנת ליהנות מפתיחה וסגירה נוחה, ללא הזדקרות כלפי פנים או כלפי חוץ. בנוסף, על חלונות הזזה ניתן להטמיע עיצובים שיחדדו מאד את המראה הדקורטיבי הפנימי של החלל המטופל. בדרך זו אתם יכולים להבטיח שהות נעימה ומספקת במבנה המבוקש. מעוניינים לדעת כיצד לבחור חלונות הזזה למבנים שבחזקתכם? להלן כל מה שתצטרכו לדעת בנושא.

התבססות על זכוכית בטיחות בלבד

חשוב לזכות כי חלון הוא בראש ובראשונה התקן זכוכית וככזה הוא חייב להיות התקן בטיחותי, מעל לכל. מהם רגולציות הבטיחות החדשות שחשוב להכיר? הגנה מפני שבר זכוכית. במקרה של שבר, הזכוכית לא תתנפץ אלא תישאר לעמוד. למניעת מקרה של שבר גם במקרי פגיעה חמורים וקשים מומלץ לבחור אך ואר זכוכית ליבה כפולה. מקדם בטיחות למניעת שברים וליבה כפולה הן בדרך כלל תכונות בטיחות שהולכות יחדיו.

בחירת עיצוב מקצועית בהתאמה למבנה

מומלץ לגבש הן את סגנון עיצוב הפרופיל של הזגוגית והן את הצבע שלו מבעוד מועד, ולוודא שמדובר בדגם שמתאים לקירות הסמוכים לחלון, ובעיקר לקיר שינוסר כדי להטמיע אותו עליו. במידה ומדובר בקירות עם צבעים לא לבנים, אקריליים או מינרלים, וכל שכן – קירות חיפוי, מומלץ לתת התייחסות לצבעים הלא לבנים שלהם על מנת לספק לעצמכם בחירת פרופילים של חלונות הזזה שיתאימו במדויק למה שאתם מחפשים במבנה.

מימוש חכם של הבחירה שלכם

את מימוש בחירתם של חלונות הזזה הכי כדאי לעשות בחברת פתרונות הצללה המספקת ללקוחותיה הדמיית מחשב. בה, ניתן למצוא דגמים שונים של חלונות הזזה שנראים כמו אלו בתכנון שאתם הגיתם זה עתה. בכך, תוכלו להבטיח שהבחירה שלכם אכן מציאותית, ולהפוך אותה לברת מימוש הלכה למעשה.

הידוק התאמת העיצוב – השלב האחרון לפני הבחירה

לפני שאתם בוחרים חלונות הזזה, חשוב לוודא כי הפרופילים שלהם אינו בהירים יתר על המידה כשהחדר קטן ואינם כהים יתר על המידה כשהחדר גדול, לא דקים מאד בחדר גדול ולא יותר מדי עבים בחדר קטן. בכך, אתם מבטיחים שמירה נכונה על הפרספקטיבה בינם לבין החדר ונמנעים מעיצוב מגושם.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה