077-5418271

מדריך קצר לבחירת פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולות סאן סאט - פרגולה מתכווננת
ג'יונס פרגולה מתקפלת
פרגולה מתקפלת

במדריך זה נלמד כיצד לממש בחירה חכמה של פרגולות אלומיניום חשמליות. ראשית כל, נשאלת השאלה מדוע נדרשות פרגולות מאלומיניום? בדרך כלל, כאשר מציגים לנו מוצרי עיצוב ממתכות, עולה ההרגשה שאנחנו, כצרכנים מאד מוגבלים בבחירה שלנו. הצבע הוא בדרך כלל מטאלי ובכלל – ההתקן עשוי להיות חשוף לחלודה. בדיוק בשל כך, קיימת פרגולת האלומיניום. זהו חומר אלחלד אשר ניתן להצבה בשטח בכל ימות השנה, כולל בחורף. שנית, זוהי המתכת הכי איכותית לצביעה, ועל כן ניתן לבסס עליה מגוון עצום של טקסטורות צבע עשירות, כולל פרגולות לבנות לחלוטין, ללא כל אזכור לגוון המטאלי. במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבסס בחירה נכונה ומוצלחת של פרגולת אלומיניום בחצר שלכם.

בחרו בפרגולה בעלת עיצוב מוגדר בגוון ובטקסטורה

פרגולות אלומיניום חשמליות צריכות להתאים ליתר רכיבי הפרזול שישנם במרחב. במידה ואתם מעבים חצר שיש בה גדרות מתכת, מעקות מתכת, שערים וסורגים על החלונות, והם באותו גוון, מומלץ מאד להסדיר גם פרגולות אלומיניום בגוון זה על מנת ליצוק עקביות לעיצוב המתחם. במידה וזהו התקן הפרזול הראשון שלכם בחוץ, מומלץ לבחור בצבע שיתכתב עם חלקים מרכזיים בשטח, וישתלב עמם ויזואלית: קירות חיץ עם החלק הפנימי של המבנה, חומות, דשא, דקים, שבילים, ועוד.

אתרו את הפרגולה שלכם בהדמיית מחשב ייעודית

הדמיית המחשב הייעודית של חברת פתרונות הצללה היא המומלצת ביותר. בהדמיית מחשב זו ניתן למצוא בנקל את הפרגולה המתאימה לעיצוב כפי שתכננתם, ולבדוק בזמן אמת, בהיותכם בשטח בו תותקן הפרגולה, את מידת ההתאמה שלה. כל מה שנדרש הוא אביזר נייד כמו מחשב קטן או טלפון נייד מחוברים לאינטרנט ונוכחות שלכם, עם אביזר זה, בשטח המיועד. בכך, תהיה לכם השוואה ויזואלית אמיתית וישירה, במסגרתה תוכלו לעשות את הבחירה שלכם בקלות רבה ולמצוא פרגולות אלומיניום חשמליות מתאימות.

ודאו שהבחירה שלכם משקפת את מראה החצר בפאן הוויזואלי שלו

בדיקה זו סופר חשובה ומבטיחה שלא תתאכזבו מהעיצוב אחרי ההתקנה. במידה והחצר שלכם מאד גדולה, מומלץ לבדוק דרכים לשנות את העיצוב שבחרתם לגוון מעט יותר בהיר (באותו צבע, אך ברמת בהירות גבוהה יותר, במעט). במידה והחצר קטנה, יש לבדוק כיצד ניתן להכהות את הגוון. בחצר גדולה, מומלץ לבחור פרגולות אלומיניום חשמליות בעלות זרועות עבות ובחצר קטנה, זרועות דקות. אם החצר מאד קטנה, מומלץ שלא להתקין פרגולת 4 עמודים אלא להשתמש בקיר החיץ עם הבית כאחד מיסודות התווך של הפרגולה, ולהשתמש ב- 2 עמודים בלבד בצדה השני. החיבור לקיר יתבצע באמצעות קידוחים והברגות ייעודיות יחד עם מיתרי מתכת חזקים במיוחד.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה