077-5418271

כל מה שרציתם לדעת על פרגולות אלומיניום מתכווננות

פרגולת פרגו טופ PERGOTOP
פרגולת קדרי KEDRY
פרגולת גג הזזה פרגו טק - PERGOTECH

פרגולות אלומיניום מתכווננות הן פרגולות תריסים. התריסים ניתנים לפריסה של עד 140 מעלות ולכוונון שוטף על ידי מנגנון חשמלי קל ונוח לשימוש. למעשה, הפרגולה מווסתת את אור השמש בהתאמה לרצונותיכם. ניתן להשתמש בו כאמצעי תאורה טבעי או להסתיר אותו כליל (או עד רמה מסוימת). מעוניינים לדעת כיצד לבחור פרגולות אלומיניום מתכווננות? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע הנדרש בנושא זה.

בחירה בין דגם מתקפל לדגם קבוע

דגם מתקפל הנו כזה שהגג שלו אינו רק מתכוונן אלא גם יכול להיאסף לתוך המבנה, ולמעשה “להעלים” את הפרגולה בחורף. אפקט זה מאד שימושי לחצר הקטנה. בחצר שיש בה בעיה של מקום, לא צריך לעשות שמיניות באוויר באמצעות מדידות הנדסיות. הרבה יותר מומלץ לבחור בגג קבוע שברצונכם הוא ייפתח וברצונכם – יתקפל פנימה. הגג יחובר לקיר החציצה בין החצר לבין המבנה ויהיה ניתן לאיסוף או לפריסה מחדש באמצעות בקר ייעודי. הדגם הקבוע מבוסס על 4 עמודים ומיועד לחצרות גדולות, בהן ניתן להקצות מקום נדרש. פרגולה זו אידאלית להגנה על בריכות שחיה ופינות אוכל קבועות הנמצאות בגינה.

גיבוש נכון של עיצוב הפרגולה

פרגולות אלומיניום מתכווננות אינן מה שהן היו בעבר. יש כיום אפשרויות עיצוב שלא היה ניתן לבחור בהן פעם, כולל שינויי צבע מרחיקי לכת שאינם מבוססים על גוונים מתכתיים. צביעת אלומיניום היא טרנד שבעלי בתים רבים משתמשים בו על מנת להבטיח עיצוב נדרש וגם תשתית אלומיניום ברמה גבוהה, המבוססת על אלחלד ועוצמה מרבית המסייעת בעמידות רבת שנים של המוצר. לכן, ניתן לגבש את הגוון באופן חופשי, אך במידה ויש לכם כבר התקני מתכת בגינה כמו שערים ומעקות, מומלץ לבחור בגוון שלהם. כאשר זהו התקן המתכת הראשון מומלץ לבסס את הגוון בהתאם למראה הגינה והתשתיות שלה, שבילי הליכה, דקים, דשא, צמחייה וריהוט גן. יש לבחור גם טקסטורה מבריקה או מט ולוודא שהפרגולה אינה עבה מדי כשהחצר קטנה ואינה דקה מדי כשהחצר גדולה.

יישום בחירת פרגולות אלומיניום מתכווננות הלכה למעשה

את היישום אנו ממליצים להסדיר בחברת פתרונות הצללה המספקת הדמיית מחשב אינטרנטית ללקוח. באמצעותה, ניתן לבחור פרגולה ייעודית לחצר שלכם, על סמך התכנון הדקורטיבי שלמדתם ליישם ובהתאם לפריסה של הגג, מתקלת או קבועה. השירות כולל מכירה והתקנה.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה