077-5418271

המדריך המלא לרכישת פרגולות אלומיניום קבועות

פרגולת אלומיניום סאן סדרוס 8
פרגולת אלומיניום סאן סדרוס 2
פרגולת סאן סדרוס - SUN-CEDRUS

פרגולה קבועה מאלומיניום משמשת כל השנה, אינה נדרשת לתחזוקה שוטפת ולא נועדה לקיפול. הפרגולה מעבה את החצר שלכם גם בחורף וגם בקיץ ועל כן, מספקת הגנה מלאה מכל איתני הטבע, גשם, ברד וחמסין. במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד לבחור פרגולות אלומיניום קבועות אידיאליות לעיצוב חצר הבית או המבנה המסחרי שלכם.

גבשו את קווי היסוד של עיצוב הפרגולה

יש לבסס 3 נושאי עיצוב קריטיים: צורה – מלבנית או מעוגלת, צבע – בר-שילוב עם רכיבי מתכת אחרים בחצר. ניתן גם לבחור צבע לבן או דמוי עץ, לבקשתכם. הנושא השלישי הוא טקסטורת העיצוב, מבריקה או לא מבריקה, המספקת מרקם מט. מומלץ לגבש את הבחירה בעודכם נמצאם בשטח שאתם מייעדים אותו לקירוי על ידי אותה פרגולה.

החצר מאד קטנה? כך תגבשו את הפרגולה שלכם

אחרי הכל, פרגולות אלומיניום קבועות מהוות התקנים גדולים מאד. כיצד ניתן לשלב אותם כשהחצר מאד קטנה? ובכן, ניתן, ויישאר לכם לא מעט מקום אחרי ההתקנה. פשוט בוחרים דגם של 2 עמודים במקום 4. את החלק האחורי של הפלטה מבריגים לקיר ומותחים מיתרי מתכת שיחזקו את ההידוק. ההתקנה מתבצעת על ידי מומחי חברת פתרונות הצללה ונבדקת בסיום הפעולה לווידוא יציבות ובטיחות ההתקן.

הסדירו את הפרגולה שתכננתם אצל ספק מוסמך

זה לא סוד שפרגולות ניתנות לרכישה במגוון ערוצים, אבל פרגולות אלומיניום קבועות איכותיות, המבטיחות לכם שקט מחלודה ובלאי ועיצוב מרהיב עין, ניתן למצוא אך ורק במקום אחד: בחברת פתרונות הצללה. רק שם אתם מקבלים אחריות ברת-קיימא למוצר שאתם קונים ומבטיחים לעצמכם איכות חסרת פשרות הן בעיצוב והן בשגרת השימוש. בנוסף, חברה זו אתם נהנים מהדמיית מחשב איכותית, בה ניתן למצוא מהבית את ההתקן שתכננתם בשלב הראשון של מדריך זה.

הקפידו על קווי יסוד מתאימים לפרספקטיבה של החצר שלכם

במילים אחרות, ודאו כי הפרגולה שלכם משתלבת באופן נדרש עם גודל החצר שלכם. במידה והיא גדולה, נדרשות פרגולות אלומיניום קבועות עבות, ובמידה והיא קטנה, נדרשות פרגולות אלומיניום קבועות דקות. בחצר גדולה הגוון צריך להיות מעט יותר בהיר ממה שבחרתם ובחצר קטנה, מעט יותר כהה. שינויי גוון כנלמד זה עתה אינם צריכים להיות מיושמים אם הפרגולה נועדה לשילוב גוני זהה עם התקני מתכת אחרים כמו שער ומעקה.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה