077-5418271

מדריך לבחירת פרגולות קבועות

פרגולת אלומיניום סאן סדרוס 8
פרגולת אלומיניום סאן סדרוס 2
פרגולת סאן סדרוס - SUN-CEDRUS

פרגולות קבועות הן גם מערכות הצללה וגם מערכות הגנה מגשם. בשל כך הן קבועות, ולא ניתנות לקיפול גג או לוויסות תריסים. הפרגולות הללו נועדו להתקנת קבע בסביבה מועדת בה ידוע כי החשיפה לשמש מרבית והפגיעה מהגשמים בחורף ידועה ברת קיימא. ההתקן עשוי אלומיניום ועל כן נועד לשהייה במרחב כל ימות השנה ללא חשש מחלודה. מעוניינים לדעת כיצד לבחור פרגולות קבועות? להלן כל מה שתצטרכו לדעת על עיצוב ההתקן היוקרתי.

גבשו את עיצוב הפרגולה הקבועה

העיצוב צריך להתבסס על תמורות בגינה, בחצר ובקיר החציצה שלהן עם הבית. במידה וקיים פרזול מתכתי בחצר כמו שער ומעקה, מומלץ לקחת השראה מהם ולבחור בגוון זהה. בנוסף לגוון, יש לתכנן גם את הטקסטורה, מבריקה או חלקה, במרקם מחוספס או חלק. השקיעו יום בחירה אחד בו תשהו במרחב שנדרשת הפרגולה ותכננו כיצד היא תוכל להשלים את הנוף שבחוץ.

בחרו בפרגולה שתכננתם באמצעות הדמיית מחשב

הדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה תספק לכם סוגים רבים של פרגולות קבועות. ניתן לבחור בדגם הפרגולה הנדרש בקלות אם בוצע תכנון עיצובי מקדים כמודגם בשלב הקודם של מדריך זה. זיהוי פרגולות קבועות ניתן ליישום ביעילות ובקלות באמצעות אתר הדמיית מחשב. מומלץ להתחבר אליו כשאתם נמצאים בשטח ומוודאים שהעיצוב שבחרתם אכן נראה מתאים עבורו ויזואלית.

בדקו שהפרגולה ייעודית לגודל החצר שלכם

בחצר גדולה, ניתן לתכנן הן פרגולות 4 עמודים והן פרגולות צמודות קיר. פרגולות קבועות צמודות קיר אידיאליות לחצרות קטנות במיוחד, בהן המקום מצומצם אך יש צורך לקרות כדי להגן על עצמכם מהשמש ומהגשם. בדרך זו, אין פיחות בהקצאת המקום, משום שקיר החציצה בין החצר לבין הבית משמש כאחד מיסודות הפרגולה. מן העבר הקדמי של העמודים ייפרסו עוד 2 עמודי תווך ובכך תושלם התקנת פרגולה חסכונית במקום.

בצעו תיקוני פרספקטיבה בגוון ובעובי ההתקן

במידה והחצר גדולה, מומלץ לבחור פרגולות קבועות עבות. במידה והחצר קטנה מומלץ לבחור פרגולות קבועות דקות. בחצר גדולה, מומלץ לשנות קלות את הגוון שבחרתם לבהיר יותר ובחצר קטנה מומלץ להכהות מעט את הגוון הנבחר ליצירת תאימות דקורטיבית אופטימאלית במרחב.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה