077-5418271

טיפים לבחירת פרגולות מתקפלות

פרגולת ג'ניוס טנס - GENNIUS TANS
פרגולת אקסטזה XTESA PLAIN
פרגולה ג'ניוס מתקפלת

מעוניינים לדעת כיצד לבחור פרגולות מתקפלות? במאמר זה נספק את כל המידע על הפרגולות שניתן לקפל את הגג שלהן ובכך – להשתמש בהן רק כאשר אתם זקוקים לכך. הפרגולות אידיאליות לחצרות קטנות ונוחות מאד לשימוש ולתפעול. הקיפול מתבצע באמצעות מנגנון חשמלי מתוחכם שאוסף את הגג או פורס אותו, על פי רצונכם. במקבץ טיפים זה תוכלו ללמוד כיצד מומלץ לגבש את הפרגולה המתקפלת שלכם.

טיפ מס’ 1 – תכננו כיצד תיראה הפרגולה המתקפלת שלכם

לפרגולה המתקפלת קווי עיצוב שמאד חשוב להקפיד על תכנונם. במידה ויש לכם אבזור מתכת קבוע בחצר כמו שער ומעקה,  מומלץ לקחת אותם כרפרנס לבחירת הגוון. מומלץ לגבש גם את קווי היסוד של המרקם של הפרגולה שלכם ולהחליט אם היא תהיה מבריקה או מט (לא מבריקה). התאמה עיצובית של פרגולה זו הכי כדאי לבצע ממש במקום בו היא תותקן. חשוב לשהות שם ולהשוות ליתר רכיבי הקבע בחצר כדי לוודא שאתם בוחרים התקן שמתאים להשלמת העיצוב שלה.

טיפ מס’ 2 – מומלץ להסדיר את הבחירה בפועל בחברת פתרונות הצללה

רק בחברת פתרונות הצללה ניתן למצוא פרגולות מתקפלות איכותיות עם עיצובים מגוונים. בשונה מחנויות עיצוב בית כלליות, חנות זו מתמקדת אך ורק בפתרונות הצללה ולכן תוצאת הבחירה גם בהיבט האיכותי נחשבת לטובה ביותר. חומרי הגלם מבוססים על אלומיניום אלחלד ועל מנגנוני קיפול קלים ונוחים לשימוש. את הבחירה ניתן להשלים באמצעות הדמיית מחשב בה תוכלו לצפות בגוונים ובצורות של דגמי הפרגולות השונות, לבדוק מי מהן תואמת לתכנון העיצובי שלכם, ולממש את הבחירה דרך האינטרנט.

טיפ מס’ 3 – כדאי לוודא שהפרגולה מתאימה לפרספקטיבה בחצר

במידה והחצר גדולה, מומלץ לבחור בגוון צבע מעט יותר בהיר מזה שבחרתם, ובהתקן הצללה עבה. במידה והחצר קטנה, מומלץ להכהות קלות את הצבע שבחרתם ולבחור בפתרון הצללה דק. בדרך זו אתם מבטיחים עיצוב משתלב, יפה ואיכותי, ולא מראה מגושם שיסתבר לאחר ההתקנה. טעויות פרספקטיבה נפוצות בקרב לא מעט בתים בהם הוסדרו פרגולות מתקפלות ולכן חשוב לוודא בשבע עיניים שהדגם בו אתם מעוניינים אכן יתאים לחצר שלכם. התעלמו מההנחיה לשנות את הגוון לבהיר או כהה יותר אם הפרגולה נועדה לשילוב עם רכיבי פרזול אחרים כמו מעקה ושער מתכת.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה