077-5418271

טיפים לאפיון פרגולות מתכווננות לשליטה בוויסות אור השמש

פרגולת פרגו טופ PERGOTOP
פרגולת קדרי KEDRY
פרגולת גג הזזה פרגו טק - PERGOTECH

מעוניינים לדעת כיצד לגבש את עיצובן של פרגולות מתכווננות? במאמר זה אנו נספק את כל המידע הנדרש בנושא זה. תחילה, נבאר מהן פרגולות מתכווננות ולמי הן נועדו. פרגולות מתכווננות הן מערכות הצללה של 2-4 עמודים. מערכת הצללה של 2 עמודים היא פרגולת קיר שנועדה לחצרות קטנות על מנת לחסוך במקום. מערכת הצללה של 4 עמודים נועדה לחצרות גדולות המאפשרות את הקצאת המקום המבוקשת. בשני המקרים הגג מכיל תריסים בפריסה של עד 140 מעלות. התריסים ניתנים לוויסות, ועל כן לכיוון עוצמת אור השמש הנכנסת לתוך ההתקן. במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור פרגולות מתכווננות בעיצוב תואם למראה החצר שלכם.

טיפ מס’ 1 – גיבוש קווי היסוד העיצוביים הבסיסיים של הפרגולה

מומלץ לבחור בגוון מתכתי זהה לגוון של השער או מעקה המתכת, במידה וקיימים. אם זהו ההתקן המתכתי הראשון שלכם במרחב, מומלץ לקבוע את הגוון בהתבסס על שילובים שונים עם רכיבי קבע שצפויים להיות סמוכים לפרגולה: קיר החציצה עם המבנה, השטח שיימצא מתחת לפרגולה ויקבל את הגנת ההצללה ממנה, ועוד. את העיצוב יש לגבש הן בצבע המבוקש, הן במרקם (מבריק או מט) והן בצורה של ההתקן, מלבנית מלאה או מעוגלת מעט.

טיפ מס’ 2 – יישום הבחירה בפועל באתר פתרונות הצללה

אתר זה מסופק ללקוחות מטעם חברת פתרונות הצללה המציעה הדמיית מחשב קלה ונוחה למציאת פתרון ההצללה. ניתן למצוא פרגולות מתכווננות המתאימות לעיצוב אותו תכננתם במסגרת הטיפ הקודם. את הבחירה הזו מומלץ לבצע מהמבנה שלכם, בלוקיישן בו הפרגולה עומדת להיות מוטמעת, כשאתם מצוידים במחשב נייד או טלפון מחובר לאינטרנט, על מנת להשוות בין פרגולות מתכווננות לבין החצר ולהבטיח מראה בר-שילוב.

טיפ מס’ 3 – בדיקה שההתקן הנבחר מתאים לפרספקטיבה בחצר או בגינה

במידה וזהו התקן המתכת הראשון בחצר, ללא שער ומעקה מתכתיים בנוסף אליו, מומלץ לשנות את הגוון למעט יותר בהיר אם הוא משמש בחצר גדולה ולמעט יותר כהה אם הוא צפוי לשמש בחצר קטנה. כמו כן, יש לדאוג לימודים וגג שייראו עבים אם החצר גדולה ושייראו דקים אם היא קטנה. בכך, אתם מבטיחים שהפרגולה תשתלב עם מראה החצר ותספק עיצוב בר-שילוב ולא בולט מדי או לא נוכח מספיק.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה