077-5418271

רכישת פרגולות אלומיניום – כך תעשו את זה נכון

פרגולת פרגו מטיק - PERGOMATIC
פרגולה אתנה מתכווננת
פרגולת איזולה ISOLA

פרגולות אלומיניום מספקות לכם פתרון הצללה קבוע בחצר הבית. מדוע פרגולות אלומיניום מאד מומלצות להתקנה? ראשית כל משום שזו מתכת עם סיכויי התחמצנות נמוכים מאד, כאשר רק נירוסטה נמצאת מעליה. שנית, משום שבשונה מהעבר, אלומיניום יכול להיצבע קומפלט ולא תוך הסבת מראה מלאכותי. המשמעות: אנשים עומדים לחשוב שיש לכם פרגולה מעץ בשעה שהיא ממתכת. שלישית, משום שהאלומיניום נחשבת לקלה מבין המתכות ולכן מאד פשוט לעצב באמצעותה צורות מעוצבות שישפיעו מאד על עיצוב החצר שלכם. אם כן, כיצד מומלץ לבחור פרגולות אלומיניום?

בהתחלה, חשבו על מיקום מוצלח לפרגולה

ההמלצה שלנו היא להיות פרקטיים בנושא. אם יש לכם חצר קטנה עד בינונית, מטבע הדברים שלא תצליחו להטמיע 4 עמודים במרכזה מבלי להיכנס למשטר של צפיפות ולמעשה – של ויתור על כל תשתיות החצר מלבדה. לכן, במצבים כאלה חשוב לבחור דווקא בקיר החציצה עם הבית ולהיעזר בו כבסיס תֶּמֶך לפרגולה, כשמקדימה יש 2 עמודים נוספים. אם גם ל- 2 העמודים הללו אין מקום, ניתן לקבוע פרגולת מיתרים ללא עמודים כלל, כאשר מה שמחזיק אותה על הקיר הוא מספר מיתרי מתכת קשיחים מחד וגמישים מאידך. בזכות תמורה זו ניתן גם לקפל את גג הפרגולה על גבי הקיר ולשלוף אותו שוב להצללה איכותית מתי שמתחשק. בחצר גדולה העניינים עובדים אחרת וניתן לבחור גם בפרגולה של 4 עמודים, במיוחד אם יש בריכת שחייה בחצר או פינת חמד לישיבה.

לאחר מכן, נסחו עיצוב עבור פרגולת האלומיניום

כפי שלימדנו אתכם, פרגולות אלומיניום אינן מתהוות בהכרח בצבע מתכת אפרפר. ניתן לבחור באופן חופשי את עיצוב הפרגולה שלכם, כולל דגם לבן או דגם בצבע עץ. הבחירה בידכם, והעיצוב ייעשה על פי בחירתכם. מומלץ להיעזר בהדמיית מחשב אשר תסייע לכם להחליט נכוחה אודות הדגם המתאים ביותר לשילוב במרחב הפתוח שלכם בחצר.

פרגומור – עיצוב פרגולות אלומיניום בהתאמה אישית ללקוח

בחברת פרגומור אנו מלווים המוני לקוחות מרוצים אשר נהנים כיום מתשתיות הצללה מתקדמות. בואו לבחור פרגולות איכות וליהנות מכל מה שאתם צריכים בשביל לכונן עיצוב בוטיק חסר מעצורים. אנו מתמחים בשיווק פתרונות הצללה ומעמידים לרשותכם תקנים מערביים חסרי פשרות שישמרו ויערבו לבטיחותכם. הסדרתן של פרגולות אלומיניום יכולה להיעשות על בסיס התקן קבוע, מתכוונן, מתקפל או חשמלי, בו ניתן לשלוט על כל המכוונים של ההצללה באמצעות בקרים אלקטרוניים.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה