077-5418271

דברים שכדאי לדעת על פרגולות אלומיניום

פרגולת פרגו סלייד - PERGOSLIDE
פרגולה מתכווננת אתנה
פרגולת גג הזזה פרגו טק - PERGOTECH

פרגולות אלומיניום הן פתרונות הצללה אשר מאד מומלץ לבסס כשאתם גרים בישראל בבתים פרטיים עם חצרות. בימים אלה במיוחד, כשחוסר הוודאות בין ימי שמש לימים גשומים אקטואלי מתמיד, ובטח בימי החמסין של חודשי הקיץ, הפרגולה היא האמצעי היחיד שיוכל להיות לעזרכם בחצר ולשפר את הנגישות אליה. מה מומלץ לדעת על בחירת פרגולות אלומיניום? במאמר זה אנו חולקים אתכם את המידע שכדאי להכיר.

תכנון מיקום הצבת הפרגולה

זה לא סוד שניתן להציב אותה בפנים החצר או בצמוד לקיר. ואולם, האם הצבת הפרגולה בפנים החצר היא סידור שמתאים לכולם? כמובן שלא. בחצרות קטנות, בהן המשתמש מעוניין שתהיה לו פרגולה, הוא צריך לדאוג גם למקום פנוי שלא יהיה צפוך במרחב. הדרך לעשות זאת עוברת בקיר החצר, שם ניתן להטמיע פרגולה צמודה. בחלק מהמקרים נדרשים זוג עמודי-עיגון קדמיים, ובחלקם ניתן לעשות זאת ללא עמודים בכלל, כשזוג מיתרים שמותקן במעלה הקיר שולט בגג של הפרגולה. פתרון זה מתאים לחצרות מזעריות במיוחד, בהן בעיית המקום מחריפה גם כאשר מציבים זוג עמודים לפרגולה.

הכרת ההפעלה החשמלית של הפרגולה

לפרגולת אלומיניום מספר אפשרויות להפעלה חשמלית. ניתן לקפל את גג הפרגולה, ובמקרים בהם הקיר החיצוני והתקרה הפנימית בבית נמצאים מתאימים, ניתן להתקין פרגולה עם גג נסתר, בה הוא יכול להתחפר בכיס ייעודי בתקרת הבית ולהתפרס בחזרה במקום שלו כאשר נדרש .ישנן פרגולות אלומיניום בהן לא ניתן להזיז את הגג אבל אפשרי לווסת את התריסים שלו. בדומה לתריסים של חלון, הם יכולים לנוע בזוויות שונות של אלכסון ובכך ליצור ויסות איכותי לאור השמש הנכנס להתקן.

גיבוש עיצוב פרגולות האלומיניום

את עיצובן של פרגולות אלומיניום מומלץ להסדיר באמצעות הדמיית מחשב של חנות פתרונות הצללה. שם, מבלי לצאת מן הבית, ניתן לראות בדיוק את דגמי פתרונות ההצללה הנדרשים להתקנה בחצר, לשלב אותם על פי העדפותיכם וליהנות מהתקן מעוצב על פי דרככם. ניתן לבחור פרגולה עם תריסים בגימור אותנטי או לבסס את הבחירה על פרגולת חלונות מודרנית, לבחור בפתרון הצללה לבן או שחור-אפור, או ליהנות מפרגולת עץ אותנטית במראה של פעם.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה