077-5418271

פרגולות אלומיניום במרכז

זכוכית נאספת
חלונות הזזה יוקרתיים

דברים שחשוב לדעת באמת על פרגולות אלומיניום במרכז

לפרגולות אלומיניום איכותיות באזור המרכז ישנו ביקוש גבוה במיוחד לנוכח האקלים הישראלי המשתנה חדשות לבקרים בשנים האחרונות. באמצעות פרגולות אלומיניום ניתן לקבל הגנה מהגשם ומהשמש ולהסדיר יום בילוי בחצר או בשטח פתוח לא מגודר בבטחה. כיצד בוחרים פרגולות אלומיניום במרכז? במאמר זה נספק לכם את כל המידע שאתם צריכים לפני שתצאו לדרך. קריאה מהנה!

מומלץ לוודא שהיצרן מאפשר בחירה של צבע האלומיניום

אלומיניום היא מתכת אפורה, בסופו של דבר, אבל בזכות יכולות הצביעה והטכנולוגיות החדשניות בנושא – זה לא מחויב המציאות. ניתן לבחור פרגולות אלומיניום במרכז גם בצבעים אחרים, ואפילו בגוון שמדמה עץ או צבע לבן. לכן, חשוב לא לפספס את כל יכולות הביטוי העיצוביות הללו ולא לפנות לספק שמתמקד רק בפרגולות בצבע האלומיניום המקורי. כבר שנים רבות התעשייה לא נמצאת שם אלא מאפשרת ללקוחות לבחור באופן כמעט חופשי או הגוון המבוקש.

חשוב לבדוק שהפרגולות יוצרו תחת מבחני תקינה מערביים מחמירים

מאד חשוב לוודא כי פרגולות אלומיניום במרכז יוצרו תחת תקנים מחמירים ביותר לעומס רוחות, גשמים, הדף, סופות חול ובעיות אקלימיות אחרות. פרגולות אלומיניום במרכז צריכות להיות מאד אמינות משום שבאזור זה מזג האוויר הוא הפכפך ונדרשת שמירה מלאה כל השנה. אם היה ניתן לומר כי קיפול בחורף היה עוזר, ייתכן כי גם פרגולות אחרות היו יכולות להילקח בחשבון, אבל בימים בהם אנו מסתכנים בגשם גם בלב עונת הקיץ או האביב אין מקום לבינוניות אלא לפתרון הצללה 100% עמיד.

ודאו כי הפרגולה מבוססת על גג כוונון ידידותי למשתמש

רצוי לבחור בדגם אשר יש בו גג כוונון. בדרך זו תוכלו לווסת את התריסים שלו להכניס אור שמש על פי העוצמה הנדרשת ולא להשתמש אך ורק במצב סטטי קבוע של גג סגור הרמטית. פרגולה עם גג כוונון היא דגם מומלץ במיוחד עבור מי שמרבים להשתמש בפרגולה כאמצעי בילוי בחצר על מנת שניתן יהיה לווסת אור ובכך לשפר ולשדרג מאד את החוויה בחוץ. בדרך זו ניתן להשתמש בפרגולה להודעות בסלולר, לקריאת ספרים ולכל פעולה בה נדרש אור ברמה גבוהה בתוך ההתקן.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה