077-5418271

מערכות הצללה במרכז

זכוכית נאספת
סוככי מסך איכותיים
מסך הצללה עם מנוע חשמלי

מדריך קצר לבחירת חברת מערכות הצללה במרכז

במדריך זה נספק לכם את כל האינפורמציה שאתם צריכים על מנת לבחור חברת מערכות הצללה במרכז. המאמר יחלוש על נושאים כמו עיצוב, בטיחות ותקנים וייגע בסוגי ההצללה הנדרשים, רפפות, הצללה קבועה, הצללה באמצעות זכוכית בלגית ואחרת. באמצעות מאמר זה גם אתם תדעו כיצד לבחור את חברת-הספק שתשווק לכם מערכות הצללה במרכז.

ודאו כי לחברה ישנו מבחר גדול של פרגולות, סוככים וסגירות חורף

חשוב לוודא שהחברה מבססת את פועלה על מבחר גדול של מערכות הצללה על מנת להבטיח כי יימצא הפתרון המתאים לכם ביותר. פרגולות, סוככים וסגירות חורף הם ביטויים כוללים. יש הרבה מאד מאפיינים שתצטרכו בהתקנים הללו ויש לא מעט שלא. לדוגמה, לא כל אחד זקוק לגג עם תריסים אם המטרה היא להגן גם בחורף. במקרה זה עדיף לרכוש גג קבוע ולב ל הגנה מלאה מהגשם. חשוב לבחור בחברה שיש לה את כל סוגי מערכות ההצללה מכל הז’אנרים, פרגולות, סוככים וסגירות חורף, כולל בגרסאות חשמליות שיחסכו לכם הפעלה מכנית סיזיפית.

בדקו שהחברה מבססת את פועלה על מגוון עשיר של עיצובים

יש לבדוק שהחברה אינה מתמקדת רק בבית המודרני, כמקובל בקרב לא מעט ספקי מערכות הצללה במרכז. יש לבדוק שביכולתה של החברה לספק גם מערכות הצללה במרכז בעלות חזות עתיקה או אותנטית. על אף כי מדובר על מערכות הצללה מתכתיות, לא חובה לבחור כיום בגוון זה. ניתן לצבוע מערכות אלו בגוונים כמו לבן או עץ וליהנות מכל היתרונות שיש למתכת עמידה ולא מחלידה להציע.

בחנו האם החברה מושתתת על מגוון רחב של גגות הצללה בהתקנים

בסוככים חשוב שתהיה יריעה מתקפלת או קבועה בהתאם לצורך. בפרגולות אנו ממליצים לוודא שישנו מבחר עם גגות תריסים או על מקשה אחת להגנה גם בחורף, גגות מתקפלים על מיתרים או מוכנסים למגרעת בכיוון הקיר. אפשרויות הקיפול והכוונון של מערכות הצללה במרכז חייבות להיות מגוונות על מנת להבטיח דרכים שונות של הצללה וגם התנהלות נוחה עם המוצר כאשר הוא נדרש לקיפול במקום פריסה. מומלץ לבחון גם אפשרויות מכניות וגם אפשרויות חשמליות ולבחור בדגם המבוקש בהתאם למאפייני ההפעלה שלו.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה