077-5418271

מציאת פתרון לצל

פרגו טופ מפרשים
קירויים מיוחדים
מסך מסילות שקוף ורטיגה

למצוא את פתרון ההצללה המושלם

סוככים הם דרך נהדרת ליצור צל ולהפוך שטחים חיצוניים כמו חצרות ומרפסות לשטח שימושי שיוכל לשרת אותנו גם בשעות החמות של היום. סוככים מונעים גם מפני חדירת הגשם ולא רק מפני השמש הקופחת. יש הרבה סוגים של סוככים ולפני שאנו מחליטים על סוג של סוכך כדאי כי נשאל ונערוך סקר של סוגי הסוככים ומחיריהם בשוק. בהרבה מקומות ציבוריים כמו למשל חופים מוסדרים, ניתן לראות סוככים שאמורים להגן על הרוחצים מפני השמש. גם פרגולות מעץ הנמצאות בחצרות הבתים הפרטיים הם סוג של סוכך. ישנם סוככים מעוצבים העשויים ממגוון בדים שונים, כמו למשל סוככים העשויים מברזנט, שאלה הם הטובים והחזקים ביותר מאחר והם עמידים בכל תנאי מזג האוויר.
  

סוככים קבועים

יש גם סוככים קבועים, כלומר סוככים הנמצאים במקום קבוע שאינם עשויים מבד, אלא מחומר קשיח כמו רעפים, ברזל, פלסטיק, עץ ועוד. סוככים קבועים, ניתן לראות בחניות הבתים הפרטיים או בצורת פרגולות המותקנות כדרך קבע בחצרות הבתים. אין היום משפחה שיש לה בית פרטי ואינה משקיעה בגינה שהיא מקום המפלט לישיבה מרגיעה בגינה המטופחת שהשקיעו בה. על מנת שהמשפחות הללו, יוכלו לשבת בגינה בכל תנאי מזג האוויר, רצוי כי הם יתקינו סוככים קבועים. בעת בחירת סוככים קבועים, רצוי לבדוק אם החומרים מהם עשויים הסוככים, יתאימו לכם הן מבחינת החוזק והן מבחינת המחיר. ניתן למצוא חברות סוככים באמצעות אתרי האינטרנט או באמצעות המלצות מקרובים או חברים.
  

רשתות הצללה – סוככים למקומות ציבוריים

ניתן היום לראות בהרבה אזורים ומקומות ציבוריים כמו פארקים וגני משחקים, רשתות הצללה שיגנו על המבקרים בגינו אלו מפני השמש. רשתות ההצללה הללו, אינן יעילות כל כך, היות והשמש שפוגעת בעור אינה מורגשת כל כך אך כאשר הם מגלים כי נכוו מהשמש זה כבר מאוחר מדי. אחד מהפתרונות הטובים ביותר לסוככים חזקים וקבועים זה סוככי הזרועות שבעזרתם ניתן להצל מקומות גדולים וקטנים. בניית סוכך זרועות ייעשה בהתאם למרחב הפיזי ולכן אפשר להתאימו בצורה הכי מדויקת למקום בו אתם מעוניינים שיהיה בו צל. תמיד ניתן לקפל את הסוככים בסוף השימוש.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’: 
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:30
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה