077-5418271

פרגולות קבועות להשלמת גג בחצר ויצירת פינות חמד מוצללות

פרגולת פרגו מטיק - PERGOMATIC

פרגולות קבועות הן פרגולות עם גג שלא ניתן להזזה. ניתן לבחור בין גג חלק לגג תריסים ללא ויסות. את הגג של הפרגולה הקבועה ניתן ואף מומלץ לצפות בסנטף אם זהו גג עץ. גג אלומיניום אמנם חסין מפני התחמצנות והחלדה אבל שלא כמו נירוסטה זו לא חסינות של 100% ולכן כדאי במוקדם או במאוחר לספק הגנה גם לגג שעשוי מתכת. מהן סוגי פרגולות קבועות שניתן להסדיר, וכיצד?

פרגולות קבועות צמודות קיר ללא עמודים

הייעוד: לחצרות הבת הקטנות ביותר. פרגולות אלו הן היחידות שיכולות להתאים לחצרות בגודל מזערי. החצרות הללו אינן נועדו להכנסת שום התקן קבוע, למעט אולי תשתיות ריהוט בגודל קטן. לכן, אם מטמיעים בהן פרגולות הן צריכות להיות פרגולות קבועות על גבי הקיר, כשבמקום עמודים מיתרים עבים ובורגי חיבור ייעודיים מבצעים אליו את החיבור.

פרגולות קבועות על 2 עמודים

אפשרות שניה היא לרכוש פרגולות קבועות על 2 עמודים. גם הן נחשבות פרגולות קיר משום שחלקן האחורי מוחזק על ידי קיר החציצה בין הבית לחצר. ברם, החלק הקדמי מוחזק על ידי זוג עמודי תמך חזקים. בשל נוכחות העמודים רק פרגולה קבועה יכולה להתאים לסוג כזה של עיצוב משום שלא ניתן לקפל גג שעמודים נמצאים מתחתיו. זהו דגם קלאסי למי ששואף לרכוש הרחבה של גג בחצר, ובכך לסגור חלקים ממנה. זה לא ממש חדר בית נוסף אבל זו בהחלט פינת חמד נוחה מאד לישיבה ולבילוי ממושך תחת קורת גג מוצלת.

פרגולות קבועות על 4 עמודים

פרגולות קבועות אלו מהוות את הדגמים הקלאסיים של הפרגולות האותנטיות. יש להן 4 עמודים ועל כן לא ניתן להזיז את הגג. הוא נשאר קבוע. משתמשים בפרגולות קבועות של 4 עמודים כאשר החצר מאד גדולה וישנה בריכת שחייה או פינת חמד המצריכות הגנה. חצרות המשמשות לבילוי וקנה המידה שלהן גדול צריכות להכיל גם פרגולות קבועות 4 עמודים כחלק ממסע העיצוב שלהן.

פרגולות קבועות מבית פרגומור

אם אתם בדרך להסדיר פרגולות קבועות, מומלץ לפנות למומחים של פרגומור ולהסדיר את פרגולת חייכם. בפרגומור תוכלו לממש את כל מה שאתם רוצים על מנת לכונן עיצוב חסר תקדים עבור הפרגולה הקבועה שלכם. ניתן לבחור בין פרגולת עץ לפרגולת מתכת בצבע עץ אותנטי. חשוב לבצע את הבחירה בהתאם לסוג החומר הרצוי בעיניכם ועל פי הדגם שיספק את ההצללה המתבקשת בהתאמה למבנה החצר שלכם.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה