077-5418271

דברים שחשוב לדעת על פרגולות קבועות

פרגולת סאן סדרוס - SUN-CEDRUS
פרגולת אלומיניום סאן סדרוס 8
פרגולת אלומיניום סאן סדרוס 7

מעוניינים להסדיר פרגולות שיגנו על החצר שלכם כל ימות השנה? הפרגולות הקבועות נועדו בדיוק לשם כך. פרגולות אלו עשויות אלומיניום יצוק, מה שמבטיח הגנה מושלמת לחצר גם בקיץ וגם בגשם, ועל כן מספק נגישות מלאה לחצר גם כאשר האקלים נוח פחות. מה חשוב לדעת על רכישת פרגולות קבועות?

מבנה הפרגולה הנדרש

למבנה הפרגולה הקבועה כללים כמעט אחידים. אמנם כל לקוח בוחר את הדגם שהוא חושק בו, אך בדרך כלל כאשר החצר קטנה מאד, ואין באמת מקום לשים 4 עמודי פרגולה מבלי להימנע מצפיפות, מטמיעים פרגולה של 2 עמודים על קיר החצר הצדי, זה שמחובר עם הכניסה לבית. בדרך זו ניתן להפוך את רחבת החציצה בין הבית לחצר למעין מרפסת הצללה המספקת פתרון נוחות ליציאה החוצה כשגשום או שמשי. בחצר גדולה ניתן לבחור גם פרגולה של 4 עמודים, למשל ליצירת צל ליד בריכת השחייה.

עיצוב גג הפרגולה

עיצוב הגג של הפרגולה אומר הכל: כל פרגולה מבוססת על עמודים, אבל לא כל פרגולה מבוססת על אותו מראה-גג. המראה הקלאסי שאנו מורגלים לראות השכם והערב הוא כמובן מראה תריסים, אך הוא אינו מתאים לכל אחד. מראה זה אינו מגן בחורף, אלא בקיץ בלבד, והדרך היחידה לגרום לו להגן בחורף היא להסדיר התקנה נוספת של כיסוי סנטף שקוף המכסה את חרירי התריסים. בדרך זו ניתן גם ליהנות מאור שמש לתאורה בקיץ וגם להתכסות מפני הגשם בחורף. אפשרות שנייה הירא לבחור בגג רציף שקוף או בצבע על מנת לקבל מוצר עם הגנה בחורף. לצורת הגג ישנה חשיבות יתרה. הצורה המלבנית של תריסי הפרגולה מבטאת עיצוב סטנדרטי של פתרון הצללה זה והצורות המיוחדות של הגגות הרציפים מוציאות אותה אל עבר הדקורציות המיוחדות (קלאסיות, מודרניות וכד’).

גיבוש צבע הפרגולה

פרגולות קבועות ניתן לגבש בצבע אפור, שחור או לבן. ניתן גם לבחור בפרגולות מתכתיות בצבע עץ. אם אינכם יודעים מהו הצבע שאתם צריכים, מומלץ להתחבר לאינטרנט ולגשת להדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה. שם, ניתן למצוא בקלות את הפרגולה הקבועה בצבע שמתאים לכם. חשוב לעבוד בחצר עצמה על מנת לגבש זאת בזמן אמת ולבחור באחריות.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה