077-5418271

טיפים מקצועיים להסדרת פרגולות בחצרות הבתים

פרגולת פרגו סלייד - PERGOSLIDE
פרגולה מתכווננת אתנה
פרגולת גג הזזה פרגו טק - PERGOTECH

בבית עם חצר מאד מומלץ להתקין פרגולה. הפרגולה היא גם פתרון הצללה ובחלק מהמקרים – גם פתרון קבע להגנה מהגשם. במאמר זה נספק לכם את המידע כיצד לבחור את הפרגולה הנדרשת ולהתקין אותה בבית. בחירת פרגולות היא תהליך שדורש ידע במבנה תשתיות אלו ובהכרת מנגנונים חשמליים המפעילים אותן. כמו גם, נדרשת הכרת אפשרויות עיצוב והתאמה לחצר.

טיפ מס' 1 – גיבוש מבנה הפרגולה

למבנה הפרגולה מאפיינים ייחודיים. ניתן לבחור פרגולה צמודת קיר או להתבסס על פרגולה הנישאת על 4 עמודים וממוקמת בתוך החצר. אנו ממליצים לגבש את הבחירה בהתאם לגודל החצר. בחצר גדולה, כל האפשרויות פתוחות: ניתן להצמיד פרגולה לקיר או להתקין אותה בנקודה מקרית במרכז החצר. ואולם, כאשר החצר קטנה, ההמלצה היא להתקין את הפרגולה בצמוד לקיר ובכך לחסוך מקום פנוי ככל האפשר. פרגולות לחצרות קטנות במיוחד – ניתנות להסדרה ללא עמודים בכלל, כשהן נישאות על גבי מיתרים עליונים, ובכך לא רק שאין גריעת מקום פנוי, אתם יכולים להשתמש במיתרים לקיפול הגג בעת שאינכם משתמשים בו. הפעולה נעשית באמצעות הפעלה חשמלית.

טיפ מס' 2 – בחירת סוג ההפעלה החשמלית הנדרש

ניתן להסדיר פרגולה סטטית, ללא הפעלה חשמלית כלל. לחילופין, ניתן לבחור פרגולות מיתר הניתנות לקיפול על קיר ההתקנה. אפשרות נוספת היא להסדיר פרגולה מתכווננת. פרגולה זו לא ניתנת בהכרח לקיפול, אבל יש בגג שלה תריסים. את התריסים ניתן לצדד ובכך לווסת את אור השמש הנכנס לפרגולה. ויסות זה מאפשר למשתמש ליהנות מחוויית פנים נוחה בעת קריאת ספר או ישיבה עם אנשים נוספים בתוך חלל הפרגולה.

טיפ מס' 3 – גיבוש עיצוב הפרגולה

על מנת לגבש את עיצוב הפרגולה מומלץ לבסס את בחירתה בהתאם לחזון שלכם. ניתן לבחור פרגולה בגימור מודרני בצבעים כמו שחור, אפור או לבן, או לבסס את בחירתכם על העיצוב הכפרי, עם צבעי עץ. ניתן להסדיר את גג הפרגולה כגג תריסים בעיצוב אותנטי או לקבוע גג שקוף עם פלטות כמו של חלון ליצירת מראה יותר מודרני. לעיצוב הפרגולה אפשרויות רבות. הדרך היעילה ביותר לקבוע אותו היא להתבונן בהדמיית מחשב של חנות פתרונות הצללה המתמחה בפרגולות ביתיות.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה