077-5418271

קירויים מיוחדים למסעדות ומתחמי אירועים

זכוכית פנורמה נאספת
גלארי פרגו טופ
פנורמה הזזה

במאמר זה נציג 3 סוגי קירויים מיוחדים ייעודיים לעסקים מענף המזון. קירויים אלו ניתנים לשליפה ולהתקנה מחדש ועל כן הם ייעודיים לימי הקיץ בלבד. בימי החורף, ניתן להמיר את ההגנה בסגירת חורף. הקירויים יספקו עיצוב נדרש לכל מקום באופן ייחודי ויממשו מגוון תמורות עבורכם, כמנהלי העסק, ועבור הסועדים שלכם.

קירוי מפרשים

קירוי זה נחשב לבעל גודל קטן יחסית ומיועד למקומות קטנים ובינוניים, קפיטריות קטנות או פינות ישיבה זוטרות וצדיות במתחמי אירועים. נהוג להשתמש בהתקן אפילו בבית פרטי שבחצר שלו ישנו שולחן אוכל בודד המיועד ל- 8-10 סועדים. הקירוי מצטיין בצורת המפרש שלו, שכן הבד אינו רק פרוס הוא גם מתוח מאד ויוצר צורות של מעין משולשים, המזכירים את הגיאומטריה של מפרש הסירה. המפרש כמובן פרוס אופקית ולא אנכית אך העיצוב שזה מקנה למתחם הקטן הנו חד ומיוחד.

קירוי תלתלים

אמצעי קירוי ייחודי זה נועד למתחם הגדול. אם יש לכם מסעדה או בית קפה שהמתחם החיצוני הוא החלק העיקרי שלו, ואם יש לכם גן אירועים עם שטח רחב יריעה, זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי לספק צל לאורחים שלכם. הבד פרוס כמו סנטף של פרגולה, עם גומחות ובליטות לסירוגין, בצורת גלי סינוס, ולכן הוא נקרא קירוי תלתלים. קירויים מיוחדים אלה מתאימים במיוחד למסעדות ומתחמי אירועים בעיצוב כפרי בשל הצורה המעוגלת והייחודית והצבע של הבד, שלרוב מבוסס סביב הגוון החום.

קירוי שמשיית סוככים

הקירוי המושלם למסעדה שנמצאת בלב העיר ומתבססת על קיר של רחוב ראשי. בערים גדולות בישראל, בדומה לנעשה בפריז ובערים מרכזיות באיטליה ובספרד, ניתן לראות כי מסעדות רבות פורסות שמשיות כאלו ומספקות גג מוצל לעשרות סועדים ביום. בשונה מסוכך הבית או הסוכך של החנות, כאן מדובר על קונסטרוקציה של 3-4 סוככים בפריסה אופקית. ניתן לקפל את כולם יחד או כל אחד מהם לחוד, בהתאם לצורך. מומלץ לבחור שמשיית סוככים עם יריעה אנכית קדמית להגנה משמש ישירה על מנת להגן על הסועדים מהשמש וגם כדי להשתמש בה כבימה שיווקית. ניתן להטמיע עליה את שם המסעדה או בית הקפה שלכם ולהוסיף עיצוב גראפי מרהיב עין.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה