077-5418271

קירוי תלתלים דמוי סנטף – אידיאלי למסעדות ומתחמי אירועים

גלארי
תלתלים - פרגומור
פרגולת ג'ניוס GENNIUS - T1

יש בחזקתכם מתחם ישיבה גדול המארח אירועים? הוא שייך למסעדה או בית קפה הנמצאים תחת ניהולכם? מתחם כזה חייב הגנה בקיץ! בשונה מהגנת החורף, המוכרת לנו כסגירת חור,, הגנת קיץ לא רק פשוטה יותר להסדרה היא גם מספקת לכם עיבוי דקורטיבי שחשוב מאד שיהיה לכם בחוץ. הוא ימשוך לתוכו קהלים רבים בשל כך שהוא ייצור עניין רב במראה שלו. כזה הוא בדיוק קירוי תלתלים. הקירוי מבוסס על בד דרלון או PVC לבחירתכם, בד איכותי ואוורירי המיועד לאירוח. עיצוב התלתלים שלו גורם לו להיראות בדיוק כמו פרגולת סנטף (פרגולה קשיחה עם אמצעי קשיח להגנה על העץ שלה) מה שייצור מראה כפרי ייחודי במתחם שלכם.

התקנת תשתית קירוי התלתלים

התשתית מבוססת על עמודים. הם מוטמעים בקרקע שלכם על ידי עובדים מקצועיים מטעם חברת פתרונות הצללה ומבוססים דרך קבע בשטח. גם כשמתקינים סגירת חורף במקום קירוי תלתלים, ניתן להסדיר אותה בסמוך להם או כשהם נמצאים בתוכה, באין מפריע. בימי הקיץ, יש להוציא מהמחסן את בד התלתלים היוקרתי ולפרוס אותו על 4 נצרות העמודים. הפריסה פשוטה, קלה ובטוחה ליישום.

קירוי תלתלים אידיאלי למקומות אירוח בעיצוב כפרי ייחודי

חצר של מסעדה בעיצוב כפרי, של אולם אירועים בעיצוב כפרי ואפילו של בית הארחה המעוצב בסגנון הכפרי מתאימות מאד לשילוב עם קירוי תלתלים. הוא מספק השלמה למבנה הן בשל הצבע החום של הקירוי והן בשל צורת הסנטף ה- “מתולתלת” בגג הפריסה. קירוי תלתלים מספק תוספת דקורטיבית משמעותית למתחם הישיבה, קל מאד לתפעול ואידיאלי עבור כל מי שמתארח אצלכם.

יישום מעשי של בחירת קירוי תלתלים

את קירוי התלתלים שלכם מומלץ לבחור בחברת פתרונות הצללה. שם, תוכלו לקבל ייעוץ מלא בהקשר לבחירתכם, החל מהדמיית מחשב שמסייעת לכם להחליט נכון לגבי העיצוב הנדרש לקירוי שלכם, ועד לתמיכה מלאה במוצר, כולל התקנה. השירות מסופק על ידי עובדים מקצועיים אשר יציידו אתכם בכל הנדרש לשימוש פעיל בקירוי, התקנת עמודי תווך, והדגמה כיצד פורסים את היריעה. קירוי תלתלים יספק לכם את כל הסיבות להיות מרוצים ולחוש שגם חידדתם את עיצוב המתחם וגם שיפרתם את תנאי הבילוי ברחביו.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה