077-5418271

שמשיית סוככים בפריסה אופקית – הפתרון המושלם למתחם החוץ במסעדה

אמברל - שמשיית סוככים 4
שמשיית סוככים
אמברל - שמשיית סוככים

שמשיית סוככים היא המקבילה לסוכך בודד, אלא שכאן מערכת של סוככים היא שמספקת את הגנת ההצללה. המערכת מתקפלת וניתן לשלוט בכל סוכך בנפרד. המשתמשים העיקריים במערכת סוככים שכזו הם יזמי תעשיית המזון: מסעדנים, בעלי בתי קפה וקנטינות שונות, בהם/ן ישנו מתחם חיצוני. בדרך כלל, ייעשה שימוש בהתקן זה בקי, כשבחורף ניתן יהיה לקפל את היריעות ולהתקין קירות של סגירת חורף.

הבחירה המושלמת לכל מסעדה, קנטינה ובית קפה עם מתחם חיצוני בימי הקיץ

אין ספק כי שמשיית סוככים היא פתרון אידיאלי לכל מי שבחזקתו מתחם אוכל עם רחבה חיצונית. בישראל, הישיבה בקיץ בחוצות המתחם נעשית קשה ומאתגרת לנוכח האתגרים שמציבים ימי החמסין. בשל כך, שמשיית סוככים נדרשת על מנת שניתן יהיה ליהנות מישיבה איכותית ובטוחה.

התקן הגנת קרינת שמש ישירה – מגביר את איכות ההצללה ומספק לכם בימה שיווקית ייחודית

התקן זה הנו יריעה אנכית שניתן לראות אותה בקדמת השמשייה. סוככי השמשייה מתוחים בפריסה אופקית, אך בקצה שלהם ישנו פס אנכי שיורד למטה. זהו לא פס ארוך, כמובן, אלא לא יותר מ- 10-25 ס”מ המשמש להסתרת השמש כאשר היא נמצאת בקו ישיר מול המתחם החיצוני. בשל כך שזהו הרכיב הראשון שעוברי האורח רואים כשהם חולפים מול המתחם שלכם, ניתן להשתמש בו להדפסה שיווקית של שמו של העסק שלכם, ובמידה ומדובר בשמשייה ארוכה, גם להטביע איזשהו עיצוב או מסר שיווקי נוסף.

כך תקפידו על איכות חומרי הגלם של שמשיית הסוככים

מומלץ לבחור בבד ייעודי לשהייה בחוץ, כמו דרלון או PVC, בד עבה אשר מספק את כל ההגנה הנדרשת גם במהלך סופות חול וספיגת אבק. בד מעין זה נשמר כמו חדש ומאפשר שימוש חוזר מבלי לבצע בו עבודות ניקיון, שאיבה ותחזוקה. בנוסף, מומלץ לבחור בהתקני תפעול איכותיים כמו כבלי מתיחה מנירוסטה ומפלדה מצופה PVC. הקיפול יכול להתבצע באופן מכני או חשמלי, אך חשוב שיהיה קיפול על מנת שיהיה לכם איך להגן על ההתקן בימי החורף ולהחליף אותו במסגרת ייחודית לימים הקרים, כמו סגירת חורף. שמשיית סוככים שכזו ניתן להסדיר ביעילות ובקלות בחברת פתרונות הצללה.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’: 
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה