077-5418271

כל מה שרציתם לדעת על בחירת חדרי שמש

חדרי שמש מבוססים על קירות זכוכית לצפייה ישירה בשמש. הם נועדו להתקנה בגינות נוי, בשטחים פתוחים ואפילו בתוך בתי המגורים על מנת ליצור חדר בו ניתן לבלות על רקע אור השמש. כיצד מומלץ לגבש מתווה של חדרי שמש? במאמר זה תוכלו ללמוד הכל על העיצוב הנדרש עבור.

סוג הזכוכית

סוג הזכוכית המאפיין את חדרי השמש הוא שקוף. בשונה מהסגנון הירוק, המבוסס על גוונים שאינם שקופים מוחלטים ועל כן הם מתאימים לעיצוב חלונות בסגנון איטלקי עתיק, עם צבע קודר, הסגנון השקוף ניטרלי מכול צבע. הוא שקוף לחלוטין ומאפשר צפייה מלאה על השמש שלכם. יחד עם זאת, ניתן לבחור ברמות שונות של השחרה לפרופיל על מנת שניתן יהיה להצליל קלות את הקירות, או לחילופין, להדביק להם ציפוי אנטי סאן. הזכוכית, ברמה הבטיחותית הנה זכוכית ליבה כפולה, עם מנגנון בטיחות קשיח בין השכבות. במקרה של שבר, הזגוגיות לא יתפזרו אלא יישארו לעמוד על החלק הקשיח שנמצא בין 2 הפלטות.

סוג הפרופיל

חדרי שמש מכילים פרופיל דק או עבה. בחירתו תלויה בתוצאת העיצוב שמבקשים להשיג. במידה והשאיפה היא ליצור חדרי שמש שייראו שקופים לחלוטין, בעלי רצף לא מקוטע, מומלץ לבחור בפרופיל כמה שיותר דק, שישמש אך ורק להחזקה יציבה של הזגוגיות ולא לעיצוב בפועל. זאת, לעומת עיצובים בהם מעוניינים להציג זגוגית מחולקת, ואז יש צורך לרכוש פרופיל עבה ובולט. חומרי הייצור של הפרופיל עשויים להיות עץ, תחליף כלשהו כמו פולימר או מתכות מסוגים שונים כמו אלומיניום, נירוסטה או ברזל.

סוג פתחי האוויר

לרוב, חדרי שמש יכילו פתחי אוויר בדמות חלונות. הם יהיו עשויים זכוכית, בדיוק כמו הקיר, אבל בשונה מיתר הקיר, ניתן יהיה לפתוח אותם בין באמצעות שחרור קליפס שיזיז את הזגוגית על צירה, כמו בחלון פתיחה, ובין באמצעות הזזה הצידה, למעלה או למטה.

סגנון הטמעת חדרי שמש

חדרי שמש הנם ניידים וניתנים להטמעה הן בתוך בתים והן בשטחים פתוחים וחצרות באמצעות העמדת הקירות על כלונסאות על הקרקע או חורים הברגה ייעודיים. ההתקנה מתבצעת אמנם אך ורק על ידי חברת הצללה מקצועית אבל החדרים הללו ניידים וניתנים להעברת דירה. במקרה כזה, יש ליצור קשר עם נציגי החברה לפירוק והרכבה במקום החדש.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה