077-5418271

חדרי שמש במרכז

פרגולה מתכווננת אתנה
פרגולת גג הזזה פרגו טק - PERGOTECH

הטיפים שכדאי להכיר כשמתכננים חדרי שמש במרכז

תכנון חדרי שמש במרכז מצריך היערכות על בסיס ידע על חדרי שמש. במאמר זה נלמד כיצד לגבש את סוג הזגוגית, סוגי ההגנות מהשמש כאשר הן נדרשות ואת עיצוב חדר השמש המבוקש. המאמר יחלוש על כל פריטי המידע שאתם צריכים להכיר לפני שתצאו לבחור חדרי שמש חדשים לחדרים או לשטחים הפתוחים. לאחר קריאת מאמר זה, כל אחד יידע לגבש לעצמו את חדר השמש המושלם אשר מתאים למבנה בו הוא מטפל.

בחירת הזגוגית של חדרי השמש

בחירת זגוגית לחדרי שמש יכולה להיעשות כשרמת המבריקות היא 100% שקיפות מלאה או מגורענת ברמה כלשהי, עד רמת התזת חול שזהו 100% חספוס ללא יכולת צפייה החוצה. חשוב לבחור ברמת השקיפות הנדרשת לדעתכם בחדר. כמו כן, יש לבחור את הגוון הנדרש, שקוף ללא צבע, או צבע ממשי שייטמע בזגוגיות השקופות וייצור מרקם בהיר ממנו ניתן לצפות החוצה.

בחירת עיצוב הפרופיל של חדרי שמש

תכנון חדרי שמש במרכז מצריך מידע על פרופילים. ניתן לבחור פרופילי מסך שקופים המשאירים במה רק לזגוגיות, או פרופיל גלוי בצבע כלשהו. ניתן לבחור בפרופיל עבה או דק המשקף את העיצוב המתבקש בחדר השמש שלכם. חשוב לבצע את הבחירה כך שהזגוגיות והפרופילים יתכתבו אלה עם אלו על מנת שתיווצר קומבינציה דקורטיבית שתתאים למרחב בו חדר השמש יוקם.

בחירת הגנות לזגוגיות

היות ומדובר על קירות שלמים עם זגוגיות שקופות ולא על חלונות בלבד (שכן, זה מה שמבדיל חדר שמש מחדר רגיל), יש לבחור בסוככי מסך כפתרונות הגנה. וילונות גלילה רגילים לא יספיקו שכן לא מדובר בחלונות אלא בקירות שקופים לאורכם ולרוחבם. באמצעות סוככי מסך ניתן להצליל קיר שלם ובחירה בדגם המתאים יכולה להחשיך אותו. חדרי שמש במרכז מצריכים הגנה. מרכז הארץ הוא אחד האזורים השמשיים ביותר בעולם ומשמש כזו חייבים להיות מוגנים גם כשמדוב ר בחדר שמש. רק כך ניתן להשמיש את החדר למגורים והתנהלות שוטפת, ללא חשש מנזקי שמש ובפרט מנזקי קרינת אולטרה סגול הנובעים ממנה. בחירת ההגנה הנדרשת מצריכה גם תכנון עיצובי של הסוכך כך שישתלב על פי חזונכם במרחב השקוף.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה