077-5418271

המדריך המלא לבחירת סגירות חורף לבתי קפה

פנורמה הזזה

סגירות חורף מספקות לבתי הקפה פתרון אירוח מושלם בחורף. במרבית בתי הקפה, נהנים היזמים מסביבה חיצונית, בה ניתן להושיב סועדים, אך בחורף השימוש בה הופך לבלתי נגיש בשל הגשמים. עם סגירת חורף ניתן לסגור את השטח החיצוני ולחמם אותו באמצעים טרמיים. בכך, ניתן לארח סועדים במקום באין מפריע. מעוניינים ללמוד כיצד לבחור סגירות חורף לבתי קפה? במאמר זה אנו מספקים את כל מה שתצטרכו לדעת בתחום.

גבשו את קווי היסוד של עיצוב סגירות החורף שלכם

חשוב לבחור בעיצוב שייראה אטרקטיבי וימשוך קהלים רבים שיחלפו על פני בית הקפה שלכם. ניתן לבחור בעיצוב בלגי שקוף, או עם פרופילים צבעוניים, להסדיר על החלונות שכבה מחוספסת מעוצבת או לבחור בזכוכית ירוקה בעיצוב קלאסי. לצד זכוכית שכזו, ניתן לשלב פרופילים מעץ כדי לחזק את האימג’ העתיק של פתרון ההצללה הנכסף.

בחרו באמצעות הדמיית מחשב את סגירת החורף המבוקשת

אנו ממליצים לבחור סגירות חורף לבתי קפה אך ורק מהדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה על מנת לספק לעצמכם את ההתקן האיכותי והבטוח ביותר לשימוש בבית הקפה שלכם. את הבחירה מומלץ ליישם על פי עקרונות העיצוב שלמדתם להתוות בשלב הקודם של מדריך זה.

גבשו באופן סופי את הפרספקטיבה של עיצוב סגירות החורף שלכם

במידה והשטח של בית הקפה שלכם הנו קטן, מומלץ לבחור סגירת חורף בעלת פרופילים דקים וזגוגיות ירוקות או כהות. במידה ובית הקפה הנו גדול, מומלץ לבחור פרופילים עבים וזגוגית שקופה או בעלת גוון בהיר כלשהו. בדרך זו אתם מבטיחים התאמה לגודל המרחב. אנו לא ממליצים לשנות טוטלית את העיצוב שבחרתם אלא רק לבצע תיקוני גוון ועובי קלים ביותר לחיזוק ההתאמה של הבחירה שלכם למקום מושבו של בית הקפה שלכם.

מומלץ לבדוק היטב מאלו חומרים עשויים סגירות החורף שלכם

אנו ממליצים לבחור סגירות חורף לבתי קפה עם זכוכית ליבה כפולה הכוללת מקדם הגנה ובטיחות נגד פיזור שברי זכוכית, לצד פרופילים מחומרים איכותיים כמו מתכות אלחלד או עץ מלא. בדרך זו אתם מוודאים כי סגירות חורף לבתי קפה אשר לרשותכם יספקו לכם את כל הסיבות לחייך ולהבטיח שימוש פורה לאורך שנים רבות.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה