077-5418271

מדריך קצר לבחירת סגירות חורף למסעדות

גלארי

בחירת סגירת חורף למסעדות היא ללא ספק המשימה האחראית והבטוחה להמשך קיום פרנסתכם גם בעתות החורף. אם יש בבעלותכם או בחזקתכם מסעדה, ויש בה שטח חיצוני, החורף, בדיוק כמו עומסי החום בקיץ, היא עונה משביתה. היא משביתה בגלל הגשם והברד שימנעו מהאורחים שלכם לשבת בחוץ. האם בפנים הייתם מושיבים אותם ללא תנורים ופטריות חימום? כנראה שלא. אם אינכם רוצים לאבד הקצאת מקום בשטח החיצוני בחורף, עליכם לעטוף אותו עם סגירות חורף למסעדות. במדריך זה נספק לכם את כל המידע על בחירתן והסדרתן בהתאמה מלאה למסעדותיכם.

בחרו עיצוב עבור סגירות חורף ייעודיות

את העיצוב מומלץ לגבש על בסיס מודל דו שלבי. בשלב הראשון עליכם לבחור את סגנון הזכוכית, 100% שקופה או ירוקה (ביטוי סלנג מקצועי המתייחס לזכוכית שאינה שקופה אלא מגובשת בצבע טבעי כלשהו שנעשה בייצור הטבעי שלה). לאחר מכן, יש לבחור בפרופיל (אסופת שתי וערב של פסים מחומר קשיח במרכז פלטת הזכוכית) שיחלק אותה. ניתן לבחור בפרופיל עץ, אלומיניום או מתכת קשיחה כמו ברזל. אנו ממליצים להשאיר את פרופיל העץ עבור הזכוכית הירוקה ואת הפרופילים המתכתיים המודרניים להקצות לזכוכית השקופה ליצירת עיצוב יותר מודרני.

ממשו את הבחירה באמצעות הדמיית מחשב

הדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה תספק לכם את כל הכלים לבחור סגירות חורף למסעדות כפי שתכננתם. במידה וגיבשתם את הצבע והצורה כמתואר בשלב הראשון של המדריך, ניתן יהיה להתחקות אחרי הבחירה שלכם באמצעות הדמיית המחשב. מומלץ לוודא מול צוות המכירות כי אותן סגירות חורף למסעדות שאתם שוקלים לבחור מתאימות למידות המבוקשות בחלל שלכם.

ודאו שהדגם הנבחר מתאים מבחינת הפרספקטיבה

במידה והמסעדה שלכם גדולה, מומלץ לבחור סגירת חורף עם פרופיל בהיר ועבה. במידה והמסעדה קטנה יש לייצר אווירה יותר אינטימית באמצעות בחירת פרופיל דק וכהה. בדרך זו אתם גם מייצרים את העיצוב שירגש כל אורח ואורחת בכל מצב וגם דואגים לכך שהוא לא ייראה מגושם אלא בר-שילוב בכל מקום, בכל גודל, ללא תקלות והפתעות מיותרות בתחום זה. ללא בדיקה יסודית של הפרספקטיבה, ייתכן כי תבחרו סגירת חורף למסעדות שתהיה בולטת מדי במרחב הקטן או לא משפיעה מספיק במרחב הגדול.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה