077-5418271

המדריך המלא לבחירת סגירות חורף לעסקים

פנורמה הזזה
גלארי
פרגולת גג הזזה פרגו טק - PERGOTECH

סגירות חורף מספקות לבתי עסק את האפשרות לארח אורחים ולקוחות גם בימים קרים במיוחד ואפילו בימים גשומים בהם לא ניתן כלל לצאת החוצה. השטח החיצוני שבבעלותכם יקורה באמצעות זכוכית ליבה כפולה, עם מנגנוני הגנה נגד פיזור שברי זכוכית. הזכוכית תגובש עם פרופילים בלגיים דקורטיביים בעיצובים שונים, דמויי עץ או מודרניים, לבחירתכם. במדריך הבא תוכלו ללמוד כיצד לבחור סגירות חורף לעסקים שלכם ביעילות ובקלות.

גבשו את עיצוב סגירות החורף ביסודיות

עיצוב סגירות החורף מתרכז, הלכה למעשה, בפרופיל. הזגוגית שקופה, ולכן האלמנט העיצובי נמצא בו. פרופיל חלבי שאינו נראה מרחוק ומעניק לזכוכית הרגשה של חדגוניות ללא הפרדה מתאים מאד לעיצוב מודרני, וכמוהו גם פרופיל מלבני בעל גוון בהיר. לעומת זאת, פרופיל מעוגל מעט ובעל גוון עץ יתאים יותר לעיצובים המסורתיים ובפרט – לדקורציות הכפריות. חשוב לבדוק את עיצוב המקום שלכם ולבחור בהתקן שניכר כי הוא ממשיך אותו ויוצר עמו דיאלוג אומנותי, הלכה למעשה.

בחרו בדגם שתכננתם באמצעות הדמיית מחשב

הדמיית המחשב של חברת פתרונות הצללה נחשבת לאיכותית במיוחד. באמצעותה, ניתן למצוא בנקל דגמים של סגירות חורף לעסקים המבטאים בקירוב רב את התכנון שלכם מהשלב הקודם ובמקרים לא מעטים – ניתן למצוא אף עיצוב מדויק. לכן. שלב זה נחשב קל מאד למי שעמל על תכנון עיצובן של סגירות חורף לעסקים בשלב הקודם והגיע לכלל מסקנה כיצד הן צריכות להיראות במרחב שלו.

ודאו כי סגירות החורף עשויות מחומרי איכות עם מקדמי בטיחות ייעודיים

חשוב מאד לבדוק כי סגירות חורף לעסקים שלכם מממשות את כל האלמנטים בענף הבטיחות. ראשית כל, חשוב לבחור שמגדובר על סגירות חורף עם ליבה כפולה. הזכוכית צריכה להיות דו שכבתית, פלטה פנימית וחיצונית. שנית, יש לוודא שבין הפלטות ישנם מקדמי בטיחות נגד שברים זכוכית, כך שאם היא נשברת היא לא מתפזרת. בנוסף, חשוב לוודא שהזכוכית מחוזקת עם חומרים איכותיים מבפנים לצמצום משמעותי בפגיעה בה ברמה הפיזית.

בדקו שהעיצוב שבחרתם מתאים לפרספקטיבת המבנה ושנו אותו קלות בהתאם למסקנות

במידה ומרחב בית העסק שלכם נחשב גדול, אנו ממליצים לבחור סגירות חורף עם פרופיל בהיר. אין צורך לשנות לחלוטין את הצבע, רק לבדוק האם ניתן להבהיר מעט את הדוגמה שבחרתם. במידה וההתקן נועד לשרת בחדר קטן, יש לבדוק דרכים להכהות את הפרופיל מאותם טעמים. בחדר גדול, מומלץ לבחור פרופיל עבה ומוחצן בעוד בחדר קטן מומלץ לבחור פרופיל דק, ממש בעובי של הזכוכית.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה