077-5418271

טיפים מקצועיים לבחירת מרקיזות

סוכך מרקיזה פיקולו
פרגולות בשילוב זכוכית
סוככים במגוון צבעים

טיפים מקצועיים לבחירת מרקיזות

במאמר זה נספק לכם מידע חיוני על בחירת מרקיזות. לסוכך המרקיזה מספר מאפיינים בולטים: בשונה מיריעה של סוכך רגיל, בסוכך המרקיזה היא מגובשת ברוחב קטן של חצי עד שלוש רבעים ממנו. אשר על כן, מרקיזות מתאימות בעיקר למפתחים קטנים, למשל למכשירים אוטומטיים המופעלים מטעם עסקים (דואר מט, כספומט וכד’), למרפסות כביסה עם חלונות קטנים ולעתים גם לחלונות ראשיים של בניין. בדרך כלל, כאשר מחליטים להטמיע סוכך כזה בהם, זה מתבצע על ידי הקבלן כבר בשלב הבנייה עבור כל החלונות. כיצד מומלץ לבחור מרקיזות, אם כן?

הכרת מבנה הסוכך ותפעולו

מרקיזות מבוססות על צורה רבע מעגלית. למבנה זה יתרונות רבים, שכן הוא מספק הצללה גם מלמעלה וגם משמש ישירה מקדימה. בנוסף, צורה זו מאפשרת קיפול נוח ותפעול קל ביותר כאשר פורסים אותו. על סוכך המרקיזה להתבסס על בד חזק ועמיד באקלים המאפשר יציבות רבה.

טיפ מס' 1 – בחירת מנגנון הקיפול של הסוכך

על מנת לבחור את מנגנון הקיפול של הסוכך יש להחליט האם אתם מתעניינים בקיפול מכני או חשמלי. היות שהקיפול המכני מתבצע באמצעות ידית סיבובית, הוא לא תמיד נגיש. למשל בדירה של בניין הממוקמת בקומה מאד גבוהה, לא ניתן לספק לכם גישה לקיר החיצוני, ולכן אופן הקיפול הנדרש יהיה חשמלי. זאת, בשונה ממרקיזה הממוקמת ברחוב, מטרים ספורים מעל גובה הקרקע, אותה ניתן לקפל גם מכנית. בשני המקרים הקיפול מתבצע מלמטה למעלה, כשהיריעה מתרכזת לכיוון הקיר וננצרת עליו.

טיפ מס' 2 – גיבוש עיצוב המרקיזה

מרקיזות ניתן לגבש הן בצבע והן בצורה. צבע המרקיזות עשוי להיות בהיר, כהה, רבגוני, הבחירה בידכם. ניתן לקבוע אותה באמצעות הדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה. כמו כן, יש לבחור את הצורה התחתונה של היריעה: האם היא תהיה קווית או גלית? לאחר השלמת בחירתכם, ניתן יהיה לשלוח אליכם את הסוכך עם מתקין מקצועי.

טיפ מס' 3 – תפעול ראשוני של הסוכך

חשוב להתכונן ליום ההתקנה ולהקדיש לעצמכם מספר דקות גם לאחר גמר העבודה. אנו ממליצים לנסות לתפעל את הסוכך עם סיומהּ, על מנת לוודא שהבנתם כיצד מקפלים וכיצד פורסים את היריעה. ניתן ליצור קשר עם חברת השירות בשעות העסקים בנוגע לשאלות על התפעול.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה