077-5418271

סוגיות נבחרות בנושא פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולת פרגו סלייד - PERGOSLIDE
פרגולת פרגו טופ PERGOTOP
פרגולת גג הזזה פרגו טק - PERGOTECH

באמצעות פרגולות אלומיניום חשמליות – אתם נהנים מהצללה מלאה בחצר שלכם, תוך ויסות שלה בהתאם לנדרש. ניתן לפתוח חלקית את התריסים של הפרגולה או לפתוח אותם מלא וליהנות מאור שמש ללא פילטרים. מטרת המהלכים הללו היא להשתמש באור כאמצעי תאורה טבעי בתוך הפרגולה כאשר תשתמשו בה לקריאת ספר או לביצוע פעולות בשעות הפנאי. ישנן פרגולות אלומיניום חשמליות בהן הגג אינו מכיל תריסים אך יכול להתקפל במלואו לתוך מגרעת וישנן פרגולות בהן 2 האלמנטים משולבים בד בבד: הגג מתקפל וניתן לשלוט בתריסים הפנימיים שלו ולכוונן אותם.

תכנון מבנה הפרגולה החשמלית

פרגולה חשמלית עשויה להתבסס על 4 עמודים ולהתאים לחצרות בינוניות וגדולות או על 2 עמודים וקיר עבור חצרות קטנות יותר. כשהחצרות קטנות ממש, ניתן לרכוש גג חשמלי בלבד אשר מתקפל באמצעות מיתרי מתכת עליונים בעתות הצורך. בדרך זו אתם נמנעים גם מהצבת זוג עמודי התמך הקדמיים ומזכים את המרחב המוצלל במקום מלא ללא הקצאה נוספת. חשוב לתכנן את מבנה הגג בהתאם למה שאתם צריכים. אם הרכישה נועדה לקריאת ספרים, מומלץ לבחור גג מתכוונן אשר יוכל לווסת את אור השמש באמצעות התריסים שלו. אם הרכישה נועדה לצל קבוע, מומלץ לרכוש דגם ללא תריסים, שניתן לקפל את הגג במלואו כאשר פעולה זו נדרשת.

תכנון הפרספקטיבה של הפרגולה

את הפרספקטיבה של הפרגולה מאד כדאי לדעת כיצד ליישם בפועל. בחצרות קטנות מומלץ לבחור פרגולות חשמליות קטנות ובחצרות גדולות הפרגולות הגדולות הן שתתאמנה. בכך, אתם תבטיחו שיהיה יחס קוהרנטי בין גודל החצר לבין גודל הגג שרכשתם ועל כן, שתוכלו להקצות מקום רב מספיק בשביל פעילויות אחרות מחוץ לפרגולה. בחצרות הגדולות אנו לא ממליצים לרכוש פרגולות אלומיניום חשמליות מאד קטנות על מנת שההתקן יוכל להשפיע דקורטיבית על המרחב ולא להיראות בו קטן מדי.

יישום בחירת הפרגולה

את בחירתן של פרגולות אלומיניום חשמליות מומלץ להסדיר בחנות פתרונות הצללה המספקת את הנדרש על פי האפיון שגיבשתם כאן לעיל. חנות זו מספקת ללקוחותיה הדמיית מחשב לבחירת הפרגולה, התקנה, תעודת אחריות ותמיכה טכנית. כמו כן, מספקת החברה הדרכות ביום ההתקנה ולבקשת הלקוח במהלך תקופת האחריות.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה