077-5418271

מידע נדרש על פרגולות אלומיניום מתכווננות

פרגולת גג הזזה פרגו טק - PERGOTECH
פרגולת פרגו טופ PERGOTOP
פרגולת פרגו סלייד - PERGOSLIDE

מהן פרגולות אלומיניום מתכווננות ומי זקוק להן? פרגולות אלומיניום מתכווננות מספקות לדייר את כל מה שהוא צריך בשביל צל איכותי מתחתיו. ובמה מגולמת האיכות שלו? ביכולת לכוונן את התריסים של הגג. היא נעשית ממש כמו שפותחים וסוגרים תריס של חדר מגורים, אלא שכאן מדובר בתריסים הנמצאים בגג, ולכן הפעולה תיעשה באמצעות מנגנון חשמלי שיאפשר לכם לפתוח בזווית של 30-45 מעלות את השלבים, לסגור הרמטית או לפתוח הרמטית. בכך, תוכלו להשתמש בתריסים כווסתי אור ולהשלים תאורה טבעית לקריאת ספר או ביצוע פעולות פנאי מתחת להתקן ההצללה החדש.

כך תתכננו את מראה הפרגולה שלכם

תכנונו הראשוני של מראה הפרגולה שלכם נעשה באמצעות עיצוב ידוע מראש. אם יש לכם בחצר גדרות, ריהוט גן ומעקות, הם יכולים לשמש כרפרנס לתכנון מראה הפרגולה. במידה והחצר ריקה, מראה הפרגולה שתבחרו ישמש אתכם כשתצטרכו להטמיע ריהוט גן, גדרות ומעקות ולכן מומלץ לבחור בצבע שישקף את העיצוב הרצוי בחצר שלכם.

קביעת גודל הפרגולה שעוצבה

את גודל הפרגולה יש לקבוע אך ורק בהתאמה לגודל החצר. במידה ויש לכם תכנונים אחרים להתקנות עתידיות מחוץ לפרגולה ואתם יודעים מה הם בדיוק, יש למדוד את החסר ולבדוק מהו השטח שמוקצה עבורכם לפרגולה ולבחור במידת שטח זו. במידה ואינכם יודעים מנה תעשו בחצר, הכי טוב להיעזר בפרספקטיבה הגיונית. בחצר קטנה, הגיוני שתבקשו להסדיר פרגולה קטנה עם עמודים דקים ובחצר גדולה, בדיוק להיפך. בכך, תוכלו להבטיח הקצאה חכמה של מקום פנוי תוך דאגה למענה עיצוב ראוי עבור המרחב החיצוני.

רכישת הפרגולה הלכה למעשה

פרגולות אלומיניום מתכווננות ניתן לרכוש בחנות פרגולות שהיא למעשה חברת פתרונות הצללה. בחברה זו ניתן לבחור, באמצעות הדמיית מחשב, את הפרגולה המתאימה ביותר למרחב שלכם, בהתאם לתכנון שלמדתם לעשות בשני הפרקים העליונים של מאמר זה. אנו ממליצים לוודא כי מוענקת על הפרגולה אחריות ארוכת טווח ומסופקת התקנה למוצר על ידי מומחי פתרונות הצללה בעלי הכשרה בעבודה לגובה. תנאי רכישה אלו יבטיחו לכם פתרון הצללה עומד על תלו ומוכל לשימוש ארוך טווח ללא תקלות, תמיכה טכנית איכותית למוצר בשעות העסקים והדרכות על פי הצורך.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה