077-5418271

מסכים – סוככים אנכיים להסתרת חלונות

מסכי סקריני מוט להסתרה ופרטיות
סוכך זרועות קיוביקה לייט - QUIBICA

מסכים הנם סוככי אורך: הם מתפקדים כמו וילונות, אלא שאותם ניתן לגולל למעלה, והם עשויים להימצא מחוץ למבנה, בעוד שווילונות הם בתוכו. המסכים נדרשים במקרים בהם יש לכם חלונות בלגיים ארוכים עד כדי היווצרות חדר שמש, או כאשר המרפסת פונה ישירות לקו זריחת השמש. כשבוחרים מסכים – מאד חשוב להיצמד לפרמטרים הבאים אשר יסייעו לכם להתאים אותם לבתיכם באופן אופטימלי:

התאמה למרקם הצבעים השולט בבית

ללא ספק – לכל בית יש את מרקם צבעיו הייחודיים. אם הבית שלכם מעוצב בסגנון כפרי, עם אלמנטים חומים בצבע עץ, השתדלו לבחור מסכים בעלי גוון זה. כאשר הבית מודרני, השתדלו להעדיף סוככי מסך בעלי צבע בהיר ואפילו סובב סביב הלבן. כמובן שעבור כל מקרה ניתן לבחור יותר מאפשרות אחת. סוכך מסך אדום למשל יתאים לחדרי עץ ועשוי להתאים גם לחדרים בעלי גוון בהיר אם מדובר באדום ורדרד המבטא בהירות זו.

בחירת סגנון הפעולה הרצוי של הסוכך

ניתן לבחור סוכך גלילה לגלגול עצמאי או חשמלי. ניתן לבחור, לחילופין, מסך מסילה אשר נע על מסילה כאשר הוא נפתח ונסגר. סוכך מסך זה יידמה מעט לתריס בשל קשיחותו אך הוא מתפקד כמסך לכל דבר. הוא מעשיר את סגנון עיצוב הבית ומספק בדיוק את שחיפשתם: הסתרת המבנה או חשיפתו. במקומות בהם ישנן רוחות עזות וקיימת סכנה שהסוכך יתבדר ברוח, סוכך מסך על מסילה הוא האפשרות המועדפת.

המאמת המסך למבנה החלון

חשוב מאד להתאים את המסך למבנה של החלון, לגודל שלו, לאורכו ולרוחבו. מאד חשוב לעבוד עם סוכך שיכסה את החלק העיקרי של החלון ולא יספק רק הסתרה חלקית. את זאת תוכלו לגלות באמצעות ייעוץ מחברת סוככים אשר תוכל לערוך מדידות בחלונותיכם ולהמליץ על מסכים שמתאימים להם מבחינה פונקציונאלית. מאד חשוב לעשות כן ולא לקנות מסכים על דעת עצמכם על מנת לוודא שבחרתם נכונה את התקני ההסתרה שלכם, ושיהיה להם ערך כאשר הם יצטרכו לספק לכם מענה בפועל. בדרך זו שמרתם על המסך כהתקן מסתיר מוביל והבטחתם שפנים המבנה שלכם יישמר בבטחה גם בימי הקיץ החמים. מאד חשוב לבחור נכון גם את שיטת הפתיחה של המסך: גלגול או הרמה והורדה על גבי מסילה.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה