077-5418271

סגירות חורף לעסקים בהתאמה אישית למבנה ולצרכים

סגירות חורף לבתי עסק
חדרי שמש במרכז - פרגומור
פנורמה נאספת - סגירות חורף

סגירות חורף לעסקים מספקים להם הזדמנות לפעול בחורף גם בשטח החיצוני שלהם. מדובר על עסקים שמקבלים קהל כמו חנויות חוץ, מחוץ לקניון, או מסעדות. אם יש לכם עסק מסוג כזה ואצתם מעוניינים שהוא ימשיך לקבל קהל בשטח החיצוני גם בחורף, יש להסדיר סגירות חורף כדי לאפשר לזה לקרות. כיצד יש לבחור סגירות חורף לעסקים, אם כן?

אפיון המבנה של סגירת החורף

האם מתאימה לכם יותר סגירת חורף גמישה מבד עמיד PVC, בד מולחם בבדים, לא נקרע, עמיד בפני החזקות שבסופות וניחן במגוון רחב של עיצובים על פי הצבע והצורה של החלונות? או שמא מתאים לכם יותר דגם קשיח מפלסטיק או מזכוכית? הבחירה בידיים שלכם. מאד חשוב שהיא תשקף את מהות העסק שאתם מפעילים. אם העסק הוא חנות מוצרי יוקרה, למשל, מומלץ לבחור בדגם זכוכית על מנת שניתן יהיה לראות מה קורה במתחם המכירה ולמשוך קהלים נוספים. אם אתם מסעדה, בדרך כלל דגם ה- PVC יהיה יותר כלכלי ויותר אותנטי למראה של מתחם אכילה הממוקם בחוץ.

אפיון העיצוב של סגירת החורף

אם בחרתם סגירות חורף לעסקים מבד PVC, האם הצבעים שלו יהיו כהים או בהירים? היכן ימוקמו החלונות במרחב החיצוני הסגור? חשוב לתכנן את מיפוי החלונות של סגירת החורף בהתאם לקו זריחת השמש כדי ליהנות מהצללה אפקטיבית במיוחד עם פריסה נכונה של התאורה הטבעית בתוך המתחם. במידה ובחרתם דגם זכוכית או פלסטיק שקוף, יש לתכנן את עיצוב הדפנות לאשורו: האם יהיה מדובר על עיצוב דפנות 100% שקוף וחלק? שקוף ומגורען? ואולי אתם בכלל צריכים זגוגיות בצבע ייחודי כמו ירוק או כחול מימיים? חשוב לבחור סגירות חורף לעסקים בהתאם למראה החזותי של העסק שלכם ובכפוף לתוצאת העיצוב שאתם מבקשים לנחול בעסק מרגע התקנת התשתית החדשה שתסייע לכם לצלוח את תפעול המקום גם בימי הגשמים.

פרגומור פתרונות הצללה – סגירות חורף בהתאמה אישית

סגירות חורף לעסקים מבית פרגומור פתרונות הצללה מספקות את כל מה שנדרש על מנת לסגור באופן מוחלט מתחם חיצוני של בית עסק, שהופך לנטל של ממש בחורף. הנדודים החפוזים של המלצרים לקפל כסאות ושולחנות ולהבריח אותם מהגשם לא צריך לקרות אצלכם ובטח שלא קיפול דוכני מכירה עם מוצרים שהשקעתם בהם את כל חייכם. הפתרון לגשם, שללא ספק מהווה בעיה באזורנו בשנים האחרונות, הוא סגירות חורף לעסקים מבד PVC או מחומר פלסטי או זכוכית.

למידע נוסף על סגירת חורף לעסקים:

סגירות חורף לבתי עסק

סגירות חורף לעסקים במרכז

הדברים החשובים באמת לפני שנגשים לבחור סגירות חורף לעסקים במרכז מסעדנים? בעלי קנטינות? יש לכם שטח חיצוני כמו חצר או גינה רשומים בטאבו? הם משמשים

קרא עוד »
פרגולה מתקפלת

סגירות חורף

עמוד הבית סגירות חורף סגירות חורף מאפשרות לנו ליהנות מהמרפסת גם בחורף ולנצל את השטח בכל ימות השנה, רבים הם הבוחרים להתקין סגירת חורף. בין

קרא עוד »

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה