077-5418271

פרגולות חשמליות לקיפול הגג וכוונון היריעה: שליטה מוחלטת בהצללה הביתית

פרגולת סאן פינו SUN-PINO
פרגולת פרגו מטיק - PERGOMATIC

מהן פרגולות חשמליות? פרגולות חשמליות הן פרגולות שניתן לכוון את ההצללה שלהן על בסיס מספר רבדים, כאשר לא בכל פרגולה כולם ישנם. יש פרגולות חשמליות שהן מתכווננות וגם מתקפלות (או נאספות) ויש פרגולות חשמליות שנשארות קבועות בתור גג, אבל התריסים שלו ניתנים לכוונון באמצעות בקר חשמלי. כיצד מומלץ לבחור פרגולות חשמליות? כל מה שרציתם לדעת על הסדרת התקן ההצללה המשוכלל ביותר בשוק הפרטי, במאמר מידע אחד.

תכננו אלו מכוונים יקופלו או יתכווננו בפרגולה

את מירב אפשרויות הקיפול מרוויח מי שיש לו פרגולת קיר ללא עמודים. מדוע? משום שאז כל מה שישנו הוא גג הצללה, וניתן לעשות איתו מה שרוצים: לכוונן לו את התריסים, לקפל אותו למטה, לאסוף אותו לתוך שקע שייחפר בתקרת הבית, ועוד. כאשר הפרגולה על 2 עמודים, קל וחומר על 4 עמודים, לא ניתן לאיין את הגג בשום צורה, כי אז העמודים יישארו ללא משטח מעליהם. מה שכן ניתן לעשות בפרגולות כאלה הוא לכוונן להן את התריסים, כשבדגמים גדולים ניתן אפילו לחלק את התריסים לקבוצות על לוח הגג בהתאם למיקומם ולשלוט בכל קבוצה בנפרד.

תכננו כיצד אתם רוצים שהעיצוב ייראה

העובדה שמדובר ל פרגולות מתכתיות היא מוגמרת בתחום החשמלי. ברם, העיצוב אינו מוגמר כלל ועיקר. בשונה מן העבר, מתכת היא חומר שניתן לא רק לצבוע אותו אלא ממש לדמות באמצעות הצבע שזה חומר אחר. ניתן לגרום לאנשים לחשוב שהפרגולה שלכם היא בכלל התקן שעשוי מעץ, על אף שהוא מתכתי לחלוטין.

השתמשו בפרגולה החשמלית ותיהנו מתשתית הצללה חדשה ומענגת

כאשר תותקן אצלכם פרגולה חשמלית, החצר כבר לא תהיה אותו דבר. בגשם, בחמסין, בקור ובחום, ניתן יהיה לבלות בה באין מפריע, כאשר מעליכם ישנו גג אוטם שניתן לוויסות ושליטה באמצעות חשמל. בישראל, התקן חשמלי הוא ממש כורח בחצרות משום שהאקלים משתנה כאן על בסיס יומי ובלב תקופות עונות השנה. ייתכן כי יהיה יום חם ושחון בחורף או יום ממטרים לח באביב ובקיץ. לכן, הפונקציונאליות החשמלית שמאפשרת לכם לקפל ולאסוף גג של פרגולה כלאחר יד מסייעת לכם רבות בימי השגרה.

פרגומור – כל מה שטוב בפרגולה החשמלית שלכם

בואו לרכוש פרגולות חשמליות מבית פרגומור ולהיווכח בסוד ההצלחה האמיתי של ההצללה שלכם. פרגולות חשמליות של פרגומור הן התקני הצללה משוכללים המאפשרים לאסוף את הגג לתוך ביתכם, לקפל אותו על הקיר ולכוון את התריסים העליונים כאשר הוא פרוס.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה